صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

شبکه جهانی جام جم در ایام ماه محرم، سریال‌های «مرضیه» و «عشق کوفی» را بازپخش می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ ویژه برنامه «روز حسین»، به تهیه‌کنندگی یوسف سلیمی نمین و کارگردانی محسن علم الهدی و از تولیدات گروه معارف و اندیشه دینی شبکه جهانی جام‌جم از ۲۱ تیر هر شب ساعت ۲۳ به وقت تهران به روی آنتن می‌رود.

«حسنیه معلی» از روز یکشنبه ـ ۱۷ تیر ماه ـ هر روز ساعت یک بامداد پخش می‌شود.

«خانه زاد»، برنامه‌ای گفتگو محور است و از یکشنبه ۱۷ تیر همزمان با اولین روز محرم، ساعت ۲:۳۰ بامداد پخش می‌شود. این برنامه هر شب میزبان یکی از خادمین هیات‌های مذهبی است که مشغول خدمت به مجالس سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) هستند و درباره تجارب شگرف آنها در زمینه خدمت رسانی گفتگو می‌کند.

سخنرانی مذهبی از ۱۷ تیر، ساعت ۹ صبح به روی آنتن جام جم می‌رود.

برنامه گفتگو محور «رواق» که به صورت ویژه با دعوت از صاحب نظران به قیام عاشورا خواهد پرداخت در روز‌های ۹ و ۱۰و ۱۱ محرم پخش می‌شود.

«نشان ارادت» به تهیه‌کنندگی پویان هدایتی که با محوریت هنرمندان، چهره‌های به‌نام، سوژه‌های اجتماعی، نخبگان، پیرغلامان و همه کسانی که در طول سال و محرم و صفر در دستگاه امام حسین (ع) فعالیت دارند؛ از جمله موکب داران، هیئت‌های قدیمی و ... تولید شده است. از ۱۸ تیر (۲ محرم) ساعت ۲۱ پخش می‌شود.

سریال «عشق کوفی»، یک مجموعه تلویزیونی ایرانی است که به کارگردانی حسن آخوندپور ساخته شده است؛ و روایت‌گر یک عشق در سال ۶۱ هجری قمری است که اتفاقات کوفه و کربلا آن را دستخوش تغییراتی می‌کند. این سریال از جمعه ۱۵ تیر هر شب ساعت ۰۰:۰۰ بامداد پخش می‌شود.

سریال «مرضیه»، مجموعه‌ای ملودرام با بن مایه عاشورا و محرم، از پنجشنبه ۱۴ تیر، ساعت ۰۴:۳۰ صبح به روی آنتن می‌رود.

ارتباط زنده و مستقیم با اماکن مذهبی؛ نجف، کربلا، حرم امام رضا (ع)، حضرت معصومه (س) و تکیه‌های عاشورایی در داخل و خارج کشور و پخش مراسم عزاداری و آیین‌های مذهبی ایام تاسوعا و عاشورا در کشور‌های مختلف از دیگر برنامه‌های شبکه جام جم است.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.