صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

تکلیف پرسپولیس و رامین رضاییان روشن شد

  • کد خبر: ۲۳۸۰۶۸
  • ۱۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۶
حدود دو هفته قبل پرسپولیسی‌ها پیگیر جذب رضاییان شدند ولی این بازیکن و ایجنتش اعلام کردند که رامین قصد دارد برای ادامه فوتبالش راهی امارات شود.

به گزارش شهرآرانیوز، بعد از قطعی شدن جدایی دانیال اسماعیلی فر و پیوستن این بازیکن به تراکتور، باشگاه پرسپولیس می‌خواهد یک مدافع راست باکیفیت جذب کند. یکی از گزینه‌های مطرح شده برای این پست رامین رضاییان است که فصل بسیار خوبی را در سپاهان پشت سر گذاشت. رامین که در دو مقطع برای پرسپولیس بازی کرده بدش نمی‌آید که دوباره به پرسپولیس برگردد. با این حال موانعی هم در راه بازگشت رامین به پرسپولیس وجود دارد.

مدیرعامل پرسپولیس در معارفه سرمربی جدید سرخ پوشان اعلام کرد رضاییان با سپاهان قرارداد دارد و درست نیست که باشگاه پرسپولیس با او وارد مذاکره شود. با وجود این صحبت‌های درویش، پیگیری‌های ما در این خصوص نشان می‌دهد حدود دو هفته قبل پرسپولیسی‌ها پیگیر جذب رضاییان شدند ولی این بازیکن و ایجنتش اعلام کردند که رامین قصد دارد برای ادامه فوتبالش راهی امارات شود.

در آن زمان رضاییان از باشگاه الوصل امارات پیشنهاد داشت و قرار بود راهی این تیم شود. از همین رو در آن زمان رامین به پرسپولیسی‌ها نه گفت و قصد داشت دوباره لژیونر شود. گویا طی روز‌های اخیر اتفاقات جدیدی رخ داده و پیوستن رضاییان به الوصل تا حدود زیادی منتفی است.

از همین رو دوباره نام رامین برای حضور در پرسپولیس مطرح شده است. هرچند گفته می‌شود رفتن رضاییان به الوصل منتفی شده ولی هنوز این بازیکن امیدوار است تا این انتقال صورت گیرد. به نظر می‌رسد حالا باشگاه پرسپولیس بعد از قطعی شدن جدایی اسماعیلی فر به صورت جدی‌تر پیگیر جذب رضاییان باشد و در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهد.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.