ملوان با سربازهایش کهکشانی می‌شود اسدبیگی در پرسپولیس ماندنی شد بازگشت خسرو حیدری به استقلال بوکسور همدانی به کما رفت پایان کار حزباوی و السد + عکس جواب رد عمر السوما به پرسپولیس لیموچی برای پرسپولیس ۵۰ میلیارد هزینه دارد نعمتی و آل کثیر به دنبال گرفتن سقف قرارداد از پرسپولیس نمره صفر خراسانی‌ها در ادوار المپیک! استقلال منعی برای انتخاب مدیرعامل ندارد تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و فرانسه در نیمه‌نهایی یورو ۲۰۲۴ | نبرد غول‌کش‌ها دادکان گزینه جدید وزارت ورزش در کابینه احتمالی پزشکیان؟ خاطره تلخ هلند از انگلیس در جام ملت‌ها| سه تفنگدار لاله‌های نارنجی را پرپر کردند خاطرات حاضران در نیمه نهایی یورو از جدال با ایران دیدار اسپانیا و فرانسه در شهر خاطره انگیز برای ایرانی‌ها کناره‌گیری دو ملی‌پوش از ماجرای بیرانوند | دعوای او و پرسپولیس به ما ربطی ندارد سید حسین حسینی، تنها در کمپ حجازی کنعانی‌زادگان نمی‌تواند از پرسپولیس جدا شود سخنگوی فدراسیون فوتبال: از برنامه VAR عقب هستیم شوک به استقلال | احتمالا پنجره نقل و انتقالات آبی‌پوشان بسته خواهد شد!
سرخط خبرها

جواب رد عمر السوما به پرسپولیس

  • کد خبر: ۲۳۸۲۰۰
  • ۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۴
جواب رد عمر السوما به پرسپولیس
مهاجم گل زن باشگاه العربی به پیشنهاد پرسپولیس پاسخ رد داد.

به گزارش شهرآرانیوز، عمر السوما مهاجم سوری تیم فوتبال العربی، پیشنهاد پرسپولیس برای معاوضه این بازیکن با عبدالکریم حسن را رد کرد.

در حالی که باشگاه العربی برای تقویت خط دفاعی خودش به دنبال مدافع چپ تنومند و قدرتی سرخ پوشان بود و البته پیشنهاد مالی مناسبی هم ارائه داده بود، ناگهان مدیران پرسپولیس یک پیشنهاد جدید رو کردند و از مدیران العربی خواستند تا در ازای عبدالکریم حسن، عمر السوما رو به این تیم بدهند.

در همین خصوص روزنامه الرایه قطر در گزارشی به این نقل و انتقال پرداخت و مدعی شد: باشگاه الدحیل و الوکره تابستان امسال برای جذب عبدالکریم وارد رقابت شد. این در شرایطی است که عمر السوما، مهاجم سوری العربی، با رد قرارداد معاوضه با این باشگاه ایرانی در ازای دریافت خدمات عبدالکریم حسن، تاکید کرد که متعهد است. تا پایان قراردادش در تابستان ۲۰۲۵ با العربی ادامه دهد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->