صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

کنعانی‌زادگان نمی‌تواند از پرسپولیس جدا شود

  • کد خبر: ۲۳۸۰۸۰
  • ۱۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۷
هنوز یک فصل دیگر از قرارداد مدافع شرخ‌پوشان باقی مانده و در قرارداد او هیچ بند فسخی وجود ندارد و عملا کنعانی نمی‌تواند از پرسپولیس جدا شود.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدحسین کنعانی زادگان با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد، اما همچنان از دادن پاسپورت به باشگاه برای گرفتن ویزای هلند خودداری می‌کند. گویا کنعانی با وجودی دریافت سقف رقم قرارداد از باشگاه خواهان افزایش این رقم است و باشگاه نیز با این پیشنهاد مخالفت کرده است. سقف قرارداد باشگاه پرسپولیس رقمی بین ۲۰ تا ۲۲ میلیارد تومان است و همین موضوع باعث ایجاد ناراحتی‌هایی از سوی بازیکنان شده است. آن‌ها با اعلام این که باشگاه‌های مدعی رقمی بیش از این به بازیکنان خود می‌دهند خواهان افزایش رقم قرارداد خود هستند. این درحالی است که طبق تعرفه باشگاه فقط می‌تواند ۲۰ درصد به قرارداد‌های قبلی اضافه کند.

تمام این مسائل دست به دست هم داده تا محمدحسین کنعانی زادگان نیز از این قضیه دلگیر بوده و حالا اخباری در مورد پیشنهاد تیم اماراتی به او در برخی رسانه‌ها منتشر شده است.

این درحالی است که باشگاه پرسپولیس هنوز هیچ درخواست رسمی از باشگاه‌های اماراتی و قطری برای انتقال کنعانی زادگان دریافت نکرده است. از سوی دیگر با توجه به این که هنوز یک فصل دیگر از قرارداد کنعانی زادگان باقی مانده و در قرارداد او هیچ بند فسخی وجود ندارد عملا کنعانی نمی‌تواند از پرسپولیس جدا شود. باشگاه پرسپولیس همین چند روز قبل نیز تمام مطالبات بازیکنان را پرداخت کرد تا عملا کنعانی به واسطه دریافت نکردن حق و حقوق اش نیز نتواند قراردادش را یکطرفه فسخ کند.

به نظر می‌رسد برخی اخبار درباره پیشنهاد‌های خارجی این بازیکن، حربه‌ای برای تحت فشار گذاشتن باشگاه و افزایش مبلغ قرارداد این مدافع ملی پوش باشد. کاری که باشگاه پرسپولیس تا این لحظه از انجام آن خودداری کرده است.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.