صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

گوگل تغییرات کوچک ولی مهمی در رابط کاربری فروشگاه پلی اعمال خواهد کرد.

به گزارش شهرآرانیوز - فروشگاه «گوگل پلی» در حال آزمایش یک تغییر کوچک در رابط کاربری است که تمرکز بیشتری بر تریلر‌ بازی‌ها و برنامه‌ها دارد. پیش‌فرض رابط کاربری جدید تم تاریک است. به غیر از تم تاریک و تغییراتی که در تریلرها ایجاد شده است، رابط کاربری بازی‌های جدید بسیار شبیه به نسخه اصلی است.

فروشگاه «گوگل پلی» از زمان «بازار اندروید» بسیار تکامل یافته است. گوگل فهرست‌ها را پاک‌سازی کرده و حتی ویژگی‌هایی مانند هوش مصنوعی را هم به کمک گرفته است. اکنون به نظر می‌رسد که این شرکت در حال ایجاد تغییر دیگری در رابط کاربری است، این‌بار با قرار دادن مستقیم تریلر‌ها در بالای توضیحات بازی که باعث بیشتر دیده‌شدن تریلر‌ها می‌شود.

این تغییر در فروشگاه گوگل پلی (نسخه ۴۱.۷.۱۶-۳۱) کشف شده است. همچنین تغییراتی در رتبه‌بندی برنامه‌ها مشاهده شده که می‌تواند ارتباط آن‌ها را تا حد زیادی بهبود بخشد. رابط کاربری جدید با نسخه مرورگر موبایل هم هماهنگی بهتری دارد.

می‌توانید رابط کاربری جدید (سمت چپ) را با رابط کاربری موجود (سمت راست) در این تصویر مقایسه کنید.

همانطور که می‌بینید تغییرات رابط کاربری جدید چندان چشمگیر نیستند. وقتی بازی را باز می‌کنید، تریلر بازی را در بالای صفحه می‌بینید و نام شرکت و عنوان بازی هم دقیقاً زیر آن قرار دارد.

در حین پیمایش در صفحه بازی ، می‌توانید ببینید که چگونه ویدیو همچنان پخش می‌شود. به نظر می‌رسد تمرکز بیشتر روی تجربه بازی (همانطور که توسعه‌دهنده آن را ارائه می‌دهد) است تا روی عناصر متنی توضیحات فروشگاه.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.