کارت‌های کمبو امروز همستر کامبت (سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳) کدمورس جدید همستر کامبت (سه‌شنبه ۲۹ خرداد) + آموزش مغز مردان موقع پدر شدن تغییر می‌کند! کارت‌های کمبو امروز همستر کامبت (دوشنبه، ۲۸ خرداد ۱۴۰۳) بسته‌های هدیه همراه اول به مناسبت اعیاد قربان و غدیر (۱۴۰۳) + روش فعالسازی بسته‌های هدیه ایرانسل به مناسبت اعیاد قربان و غدیر (۱۴۰۳) + روش فعالسازی کدمورس جدید همستر کامبت (دوشنبه ۲۸ خرداد) + آموزش تسلا ربات‌های انسان‌نمای «اپتیموس» را اجاره می‌دهد! روان‌شناسان می‌گویند اینترنت می‌تواند ترس ما از حفره‌های کوچک را تشدید کند! Assassin’s Creed Shadows یکی از کامل‌ترین سیستم‌های مخفی‌کاری این مجموعه را دارد کارت‌های کمبو امروز همستر کامبت (یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳) فعالان حوزه فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال از رئیس‌جمهور آینده چه درخواست‌هایی دارند؟ درباره زیردریایی بدون خدمه Manta Ray دارپا + ویدئو رفع مشکلات فضاپیمای «وویچر ۱» و ارسال دوباره اطلاعات به زمین iOS ۱۸ می‌تواند محاسبات ریاضی را در هر جای متن و با استفاده از صفحه کلید انجام دهد کدمورس جدید همستر کامبت (یکشنبه ۲۷ خرداد) + آموزش مردم سال گذشته ۱۴۹ میلیارد دقیقه ویدئو از آپارات تماشا کردند تصاویر جدید گلکسی S۲۴ FE منتشر شد + جزئیات کارت‌های کمبو امروز همستر کامبت (شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳) کدمورس جدید همستر کامبت (جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳) + آموزش کارت‌های کمبو امروز همستر کامبت (جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

گوگل به کمک هوش مصنوعی، فناوری ضدسرقت را به گوشی‌های اندروید می‌آورد

  • کد خبر: ۲۳۳۳۹۸
  • ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۷
گوگل به کمک هوش مصنوعی، فناوری ضدسرقت را به گوشی‌های اندروید می‌آورد
گوگل فناوری ضدسرقت موبایل‌های اندروید را نخست در برزیل آزمایش می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ هنگامی که موبایل سرقت می‌شود این فناوری با استفاده از هوش مصنوعی آن را ردیابی و نمایشگر دستگاه را قفل می‌کند.

فناوری مذکور هم اکنون در مرحله آزمایشی است و ۳ نوع قفل برای آن مهیا شده است. گوگل در یکی از این قفل‌ها از هوش مصنوعی استفاده می‌کند که برای ردیابی سیگنال‌های حرکات‌های رایج مرتبط با سرقت و قفل کردن نمایشگر به کار می‌رود.

ویژگی دوم به کاربر اجازه می‌دهد با گرفتن شماره موبایل از راه دور نمایشگر دستگاه را قفل کند و چالش امنیتی را از دستگاه دیگری تکمیل کند. حالت سوم شامل قفل کردن خودکار نمایشگر در صورتی است که برای مدتی طولانی بدون دسترسی به اینترنت باقی بماند.

این ویژگی برای کاربران برزیلی موبایل‌هایی با اندروید نسخه ۱۰ و بالاتر از ماه جولای فراهم می‌شود. گوگل اعلام کرده است این قابلیت به تدریج در سال جاری برای کاربران کشور‌های دیگر نیز عرضه می‌شود.

ویژگی مذکور در حالی در برزیل ارائه می‌شود که سرقت موبایل به چالشی فزاینده در این کشور تبدیل شده است. تعداد موبایل‌های سرقت شده در بزرگترین اقتصاد آمریکای جنوبی در سال ۲۰۲۲ میلادی ۱۶.۶ درصد نسبت به سال قبل و به حدود یک میلیون دستگاه افزایش یافته است.

دولت برزیل در دسامبر ۲۰۲۳ میلادی اپلیکیشنی به نام Celular Seguro را راه اندازی کرد که کاربران اجازه می‌دهد سرقت موبایل را گزارش دهند و با استفاده از دستگاهی دیگر دسترسی به موبایلشان را مسدود کنند.

منبع: مهر به نقل از رویترز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->