صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

علی نعمتی و عیسی آل کثیر به دنبال گرفتن بالاترین دستمزد از باشگاه پرسپولیس هستند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، در شرایطی که به نظر می‌رسید تمدید قرارداد پرسپولیس با دو بازیکن فصل گذشته‌شان تقریباً نهایی شده اما برخی اخبار و شایعات این اتفاق را در هاله‌ای از ابهام قرار داده است.

 علی نعمتی بعد از دریافت تمام مطالباتش و البته پایان یافتن امتحانات دانشگاهی‌ در شروع هفته جاری همراه با مدیر برنامه‌هایش به ساختمان باشگاه پرسپولیس رفت و بعد از مذاکره با مدیران باشگاه روی این نکته تأکید داشت که جلسه مثبتی برگزار کرده و اگر به جمع‌بندی برسند در این تیم ماندنی خواهد شد.

 بعد از آن اما خبر آمد، از آنجا که قرارداد نعمتی در دو فصل گذشته جزو پایین‌ترین مبالغ قراردادی بین بازیکنان پرسپولیس بوده این فصل پول بیشتری می‌خواهد. به نظر می‌رسد نعمتی هم سقف قرارداد را در پرسپولیس می‌خواهد و نهایی نشدن قراردادش به همین مسأله گره خورده است.

 در مورد نعمتی این مسأله هم مطرح شد که او شرط کرده فقط در پست مدافع میانی بازی کند که بعید است این حرف درست باشد چرا که او الان و با جدایی احتمالی عبدالکریم حسن خوب می‌داند که مثل نیم‌فصل اول فصل قبل امکان بازی کردنش در دفاع چپ بیشتر است.
اما شرایط عیسی آل‌کثیر و پرسپولیس هم چندان تعریفی ندارد.

مدیر برنامه‌ها و برادر عیسی اخیراً جلسه‌ای با حسین بادامکی معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس داشتند و در آن جلسه مشخص شد این بازیکن هم مبلغ بسیار بالاتری می‌خواهد. 

عیسی می‌گوید رقمی که در ابتدای فصل قبل به او پیشنهاد دادند در سطح سوم قراردادهای بازیکنان پرسپولیس بود و به همین خاطر راهی سپاهان شد. آل‌کثیر نیم‌فصل به پرسپولیس برگشت و مدیران این باشگاه می‌گویند برای نیم‌فصل پول خوبی به او دادند و الان هم پیشنهادشان معقول است.

در عین حال همین حالا نیز باشگاه پرسپولیس حاضر شده تا سقف رقم قرارداد را برای این مهاجم در نظر بگیرد اما پیشنهاد عیسی بالاتر است و صحبت از 30 میلیارد تومان به میان آمده.

عیسی و نمایندگانش می‌گویند چطور باشگاه‌هایی مثل تراکتور و سپاهان مبالغ 30 میلیاردی برای بازیکنان‌شان در نظر می‌گیرند ولی پرسپولیس قادر به پرداخت چنین رقم‌هایی نیست.

 موضوعی که خود درویش و مدیران پرسپولیس هم بارها درباره‌اش صحبت کرده‌اند. با در نظر گرفتن چنین شرایطی نعمتی و آل‌کثیر از پرسپولیس هم خیلی دور هستند هم خیلی نزدیک به طوری که ممکن است همین امروز بر سر یک مبلغ مشخص توافق کرده و تمدید کنند یا داستان‌شان با اماواگرهای بیشتر روبه‌رو شود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.