صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

جانشین فرماندهی انتظامی خراسان رضوی اعلام کرد: ساعتی قبل و در تعقیب و گریزی با مجرمان مسلح در نیشابور، فرمانده یگان امداد این شهرستان به شهادت رسید.

سردار سرتیپ دوم احمد نگهبان در گفت و گو با خبرنگار شهرآرانیوز؛  اظهار داشت: ساعتی قبل تیم‌های یگان امداد و پلیس اطلاعات و امنیت عمومی نیشابور برای دستگیری متهم تحت تعقیب وارد عمل شدند.

وی اضافه کرد: رویارویی پلیس و متهم در یکی از روستا‌های شهر نیشابور رخ داد که در این درگیری مسلحانه ۲ نفر از کارکنان انتظامی مجروح و متهم به همراه سه نفر دیگر نیز مورد اصابت گلوله قرار گرفتند.

سردار نگهبان افزود: با وجود انتقال مجروحان این درگیری مسلحانه به بیمارستان و تلاش پزشکان سروان «هادی میرآبادی» به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی خاطرنشان ساخت: با توجه به کشف اسلحه و ادوات جرم از مخفیگاه متهم، تحقیقات در این باره ادامه دارد.

 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسین قاراچشمه
۲۳:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۰
شهادت را به به رهبر معظم انقلاب اسلامی تبریک تسلیت عرض می کنم و از خداوند متعال برای آن شهید آرزوی دارم که با اربابش حسین علیه السلام معشور شود وبرای خانواده محترمش صبر و شکیبایی و سلامتی خوانم انشالله ارتمند شما قاراچشمه