صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از مواردی که می‌تواند زمینه‌ساز حل مسائل باشد، ارتقای تعاملات بین‌المللی است. دولت چهاردهم باید بتواند تعاملات بین‌المللی کشور را ارتقا دهد.

به گزارش شهرآرانیوز، رضا سپهوند در پاسخ به اینکه کابینه دولت چهاردهم چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد، بیان کرد: به عقیده بنده، دولت چهاردهم باید بیشتر رویکرد اقتصادی داشته باشد؛ به ویژه در حوزه ناترازی‌هایی که در کشور ایجاد شده است. باید با گام‌های دقیق، ناترازی‌های موجود در حوزه انرژی و در حوزه بودجه مرتفع شود. یکی از مواردی که می‌تواند زمینه‌ساز حل مسائل باشد، تعاملات بین‌المللی است. دولت چهاردهم باید بتواند تعاملات بین‌المللی کشور را ارتقا دهد.

وی در ادامه اظهار کرد: در حوزه کابینه دولت چهاردهم و تشکیل کابینه لازم است که رویکرد دولت به سمت شایسته‌سالاری باشد تا اینکه نگاه سیاسی حاکم باشد. تلفیقی از نیرو‌های توانمند و کارکشته در کنار نیرو‌های جوان که در حوزه‌های مختلف تجربیات و دانشی دارند می‌تواند کابینه قوی را تشکیل دهد. دولت نباید به یکباره از نیرو‌های باتجربه خالی شود. به کارگیری نیرو‌های جوان و توانمند یک ضرورت است.

نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با استفاده از نیرو‌های جوان و توانمند می‌توان به اهداف رشد اقتصادی دست یافت. یکی از مشکلاتی که داشتیم این بود که معمولا دولت‌ها به ظرفیت نیرو‌های جوان و نخبگانی کشور توجه لازم را نداشتند. باید به نیرو‌های جوان میدان داده شود.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.