صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

حراج نقاشی‌هایی که ملکه ویکتوریا کشید + عکس

  • کد خبر: ۲۳۸۲۸۰
  • ۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۴
مجموعه‌ای از طراحی‌هایی که «ملکه ویکتوریا» در دوران نوجوانی خلق کرده بود،‌ به مزایده گذاشته می‌شوند.

به گزارش شهرآرانیوز، چهار طراحی که «ملکه ویکتوریا»، ملکه سابق بریتانیا در دوران نوجوانی خلق کرده بود، هفته آینده در لندن به مزایده گذاشته می‌شوند.  «آرت‌نت» نوشت، ملکه ویکتوریا در سال ۱۸۳۷ میلادی یعنی در سن ۱۸سالگی به تخت نشست و تا پایان عمرش در سال ۱۹۰۱ میلادی حکمرانی کرد. دوران سلطنت او همزمان با عصر بزرگ صنعتی شدن، توسعه اقتصادی و گسترش امپراتوری بریتانیا بود.

او سه مورد از این چهار طراحی را در سن ۱۴سالگی و زمانی که شاهزاده بود خلق کرد. این طراحی‌ها افرادی را حین سوارکاری به تصویر می‌کشند. یکی از این طراحی‌ها یک شوالیه سوار بر اسب را با مرکب به تصویر کشیده است. دیگری که با مداد خلق شده است، زنی با لباس مجلل را روی اسب نشان می‌دهد. طراحی سوم نیز با همین موضوع خلق شد.

ملکه ویکتوریا طراحی چهارم را در نخستین سال سلطنتش خلق کرده است. این طراحی زنی را به تصویر کشیده است که تاج بر سر گذاشته است و برای توضیحات آن کلمه «علیاحضرت» نوشته شده است.

گمان می‌رود که این مجموعه طراحی‌ها توسط دختر نقاش دربار ملکه ویکتوریا جمع‌آوری شده باشد.

کارشناسان ارزش این چهار طراحی را بین ۱،۹۰۰ الی ۳،۱۷۰ دلار برآورد کرده‌اند.

حراجی «رزبری» که این آثار هنری را به مزایده خواهد گذاشت، پیش‌تر نیز آثار هنری شخصیت‌های سلطنتی دیگری از جمله شاهزاده ویکتوریا، فرزند ملکه ویکتوریا را به ارزش ۵،۳۲۰ دلار به فروش رسانده بود.

در ماه ژانویه، دو نقاشی رنگ روغن با موضوع گل که توسط ملکه ویکتوریا خلق شده بودند به قیمت‌های ۱۲،۱۷۵ دلار و ۱۲،۸۱۶ دلار فروخته شدند.

منبع: ایسنا

 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.