صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مجوز حضور سید حسین حسینی در استقلال صادر شده اما این دروازه‌بان با باشگاه استقلال اختلاف مالی دارد .

گروه ورزش|شهرآرانیوز، مجوز بازگشت سید حسین حسینی به استقلال صادر شده و این دروازه‌بان منعی برای حضور درتمرینات استقلال ندارد. استقلال از عصر سه شنبه تمرینات خود را شروع کرد که سید حسین حسینی یکی از غایبان بود؛ موضوعی که باعث شد برخی تماشاگران استقلال مقابل درب کمپ ناصرحجازی با شعار‌های حمایتی خواستار بازگشت این دروازه‌بان به تمرینات شوند.

ماجرای غیبت اخیر حسینی در تمرین استقلال، اما ارتباطی به مسائل حاشیه‌ای که پیش‌تر به آن اشاره شد، ندارد و این دروازه‌بان منعی برای حضور درتمرینات استقلال نخواهد داشت، اما اینکه چراحسینی ترجیح داده با وجود صدور مجوز حضورش در تمرینات از اضافه شدن به دیگر بازیکنان خودداری کند به مسائل مالی میان دو طرف ارتباط دارد.


ظاهرا باشگاه استقلال هنوز نتوانسته مطالبات این بازیکن را پرداخت کند و حسینی انتظاردارد قبل از حضوردوباره‌اش در تمرینات از لحاظ مالی راضی شود. در همین راستا حسینی نیز به مدیران استقلال پیغام داده که این موضوع را حل کنند ومسئولان باشگاه استقلال نیز درتلاشند طی روز‌های آتی زمینه ساز حضور آقای شماره یک در تمرینات شوند تا از حیث داشتن یک دروازه‌بان با تجربه با مشکلی مواجه نشوند.  

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.