صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق خراسان رضوی گفت: اوج مصرف برق شبانه در مناطق مختلف این استان همگام با گرمای هوا، افزایش قابل توجهی در یک هفته گذشته داشته است.

به گزارش شهرآرانیوز، احمد اسدی افزود: اوج مصرف برق شبانه در ۱۹ تیرماه (سه‌شنبه) در مناطق زیرپوشش شرکت توزیع برق خراسان رضوی به عدد هزار و ۵۱۲ مگاوات رسید، در حالیکه این میزان در سه‌شنبه هفته گذشته (۱۲ تیرماه) هزار و ۴۳۸ مگاوات بود.

به گفته وی، اوج مصرف برق شبانه در سه شنبه هفته جاری نسبت به روز مشابه هفته قبل ۷۴ مگاوات بیشتر ثبت شده است.

وی بیان کرد: بار شبکه برق در شب به اوج خود می‌رسد، چراکه برنامه‌های مدیریت مصرف در بخش‌های صنعتی، کشاورزی، اداری و مولدین خودتامین شهرستان‌های زیر پوشش شرکت توزیع برق خراسان رضوی در ساعات روز اجرا می‌شود.

معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: با توجه به افزایش دما در روز‌های آینده، احتمال افزایش اوج مصرف برق وجود دارد و در راستای حفظ پایداری شبکه، صرفه جویی در مصرف برق مورد تاکید است.

 اسدی اضافه کرد: با توجه به اجرای طرح‌های مدیریت مصرف و کنترل شبکه، به رغم گرمای هوای این روز‌ها در خراسان رضوی، شبکه برق پایدار بوده و برق مشترکان به صورت مستمر تامین شده است، لیکن جهت حفظ پایداری و استمرار تامین برق نیاز به همکاری مشترکان و صرفه جویی در مصرف انرژی برق بویژه در بخش‌های خانگی و تجاری است.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.