صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

استاندار خراسان‌رضوی گفت: مسئولان اراده‌ای قوی برای رفع مشکلات حاشیه شهر دارند و بسیاری از آن‌ها اهل حاشیه شهر هستند.

به گزارش شهرآرانیوز، یعقوبعلی نظری در مراسم بهره‌برداری از پل دوم و اصلاح هندسی ورودی جاده سرخس به مشهد بر روی مسیل طرق در شهرک شهید باهنر و بهسازی دیواره و کف‌سازی مسیل طرق که امروز (۲۱ تیر ۱۴۰۳) برگزار شد، با اشاره به اینکه تلاش‌های ما باید منتج به رضایتمندی شود، اظهار کرد: یکی از شاخص‌های مهمی که براساس آن می‌توانیم ارزیابی کنیم که آیا این کار‌ها به سرمایه اجتماعی و رضایت مردم ختم شده یا نه، حضور در صحنه سیاسی و اجتماعی است که مردم مشهد، در آخرین میدان سیاسی، پاسخ آن را دادند و برای اولین بار در سال‌های اخیر، بیش از ۵۶ درصد مردم مشهد در انتخابات مشارکت کردند.

وی افزود: مشهد در بین کلانشهر‌ها در انتخابات دور اول و دوم مجلس و انتخابات ریاست‌جمهوری رتبه اول را کسب کرد که این به‌معنای آگاهی و قدرشناسی مردم از تلاش‌های مسئولان است که به این خاطر هم خدا را شکر کرده و از مردم صمیمانه تشکر و قدردانی می‌کنم.

استاندار خراسان‌رضوی با اشاره به این موضوع که اعلام کردیم طرح تحول حاشیه مشهد یکی از طرح‌های تحولی است و از ابتدا در دستور‌کار قرار گرفت، ادامه داد: در این راستا، قرارگاهی در مشهد با مسئولیت فرمانداری ایجاد شد، اما نقش محوری با شهرداری مشهد است. البته دستگاه‌های استانی نیز باید به وظایف خود عمل کنند.

وی با بیان اینکه ستاد بازآفرینی نسبت به حاشیه شهر وظیفه دارد و نهاد‌های انقلابی نیز پای صحنه هستند، ادامه داد: بیش از ۲۰۰ پروژه به‌ارزش ۱۲ همت در حاشیه شهر انجام شده و این در حالی است که کل بودجه عمرانی استان ۴ همت است. همچنین بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی در حال احداث است که بیش‌از ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و ان‌شاءالله اورژانس آن در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

استاندار خراسان‌رضوی با اشاره به اینکه کار‌های زیرساختی در حال انجام است، تصریح کرد: سپتاژ و کشف‌رود به صورت عام از موضوعات جدی بوده و همگی مرتبط با کل مشهد و حاشیه شهر است. مسئولان اراده‌ای قوی برای رفع مشکلات حاشیه شهر دارند و بسیاری از آن‌‌‌ها اهل حاشیه شهر هستند. حس خوبی داریم که مشکلات را حل کنیم.

نظری گفت: بازشدن معابر اصلی بافت فرسوده تراز مناطق حاشیه شهر را تغییر می‌دهد که باید مورد توجه قرار بگیرد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.