صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق گفت: عفاف و حجاب عامل پویایی و بالندگی جامعه اسلامی است و و از ارکان اصلی دین مبین اسلام به شمار می‌رود.

به گزارش شهرآرانیوز، امیر سرتیپ دوم علی خلیل آبادی اظهار کرد: حفظ عفاف حجاب، زن و مرد را از نگاه‌های هوس آلود باز می‌دارد و علاوه بر فروپاشی خانواده از مفاسد اخلاقی جلوگیری می‌کند.

وی حجاب را زمینه ساز امنیت و آرامش در جامعه دانست و افزود: زنان و مردان با رعایت کردن حدود و مرز‌ها در تعاملات اجتماعی خود، جامعه را به فضای امن و آرام تبدیل می‌کنند، که در آن افراد با آسودگی خاطر به فعالیت‌های اجتماعی خود می‌پردازند.

جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق ارتش با اشاره به اینکه حجاب و عفاف موجب ارتقاء فرهنگ و اخلاق در سطح جامعه می‌شود، تصریح کرد: زمانی که افراد جامعه بویژه نسل جوان در پوشش و رفتار خود عفاف و حجاب را رعایت می‌کنند، در واقع به سمت ارزش‌های اخلاقی و معنوی گام بر می‌دارند و از رفتار‌های ناشایست و غیر اخلاقی دوری می‌کنند.

خلیل آبادی بر ضرورت انجام فعالیت‌های فرهنگی در حوزه ترویج حجاب در سطح جامعه، تاکید و گفت: باور عفت دینی و حجاب اسلامی باید از درون خانواده و از سوی اعضای آن به نسل آینده آموزش داده شود.

وی  در پایان خاطرنشان کرد: عفاف و حجاب نقشی کلیدی در پویایی و بالندگی جامعه اسلامی ایفا می‌کنند و با رعایت این دو اصل مهم، می‌توان جامعه‌ای سالم، امن، اخلاقی و با هویت قوی بنا کرد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.