صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

نفرات برگزیده نخستین جشنواره علمی ادبی نفت و گاز آغاجاری معرفی شدند که دو بانوی مشهدی در این میان حضور داشتند.

به گزارش شهرآرانیوز، بیش از ۹۰ اثر به دبیرخانه جشنواره علمی ادبی نفت و گاز آغاجاری ارسال شد که پس از داوری آثار در هر دو بخش ادبی و علمی، سه نفر برگزیده و برخی شایسته تقدیر شناخته شدند.

در بخش مقاله، مقام اول این بخش به «امین‌الله جشنی»، مقام دوم به «شیدا عباسی لرکی» و مقام سوم به «علی قنواتی‌نسب» از شهر امیدیه اختصاص یافت و «یوسف علی‌پور» از ماهشهر به عنوان شایسته تقدیر این بخش معرفی شد.

همچنین در بخش داستان جایزه نفر اول این بخش به «مهدی زارع» از شیراز، جایزه نفر دوم به «عاطفه باستانی کاریزک» و جایزه نفر سوم به «سیده خدیجه حسینی» هر دو از مشهد تعلق گرفت؛ و شایسته تقدیران این بخش «مریم محمدی»، «مریم پژوهان فر»، «سهیلا سپهری» و «راضیه بابایی» از تهران، «سمیه شهبازی» از اصفهان و «معصومه عطایی سلوط» از مشهد معرفی شدند.

جواد تقی زاده، مدیرعامل شرکت نفت آغاجاری درباره برگزاری این جشنواره گفته است: برگزاری چنین رویداد‌هایی در شهر‌های نفتی به عنوان یک رسالت برای مدیران محسوب می‌شود. همان‌طور که حضرت زینب (س) نقش رسانه را در کربلا به خوبی ایفا کرد و پیام‌آور کربلا بود و حرکتش موجب ساری و جاری بودن عاشورا در طول تاریخ شد.

گفتنی است شرکت نفت و گاز آغاجاری در استان خوزستان، ۶۴ شهید تقدیم انقلاب کرده است که در کارخانه‌های نفتی به شهادت رسیدند و عموماً در جبهه‌ها حضور داشتند. 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.