صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه فرهنگ مدیریتی و گذاشتن نصاب‌های جدید یکی از ویژگی‌های مهم دولت شهید جمهور آیت‌الله رئیسی بود، بیان کرد: راه شهید پیش روی ماست و ان‌شاءالله در هر مسیری هستیم ادامه دهنده راه این شهید باشیم.

به گزارش شهرآرانیوز، استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه تعداد ۱۳۹ دستاورد نهایی و شاخص در استان ماندگار شده است، گفت: مسیر کار و تلاش را همچنان دنبال خواهیم کرد.

پنجشنبه ۲۱ تیرماه یعقوبعلی نظری در جلسه شورای اداری استان که با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی در محل سالن اجتماعات سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی استانداری برگزار شد، با بیان اینکه تعداد ۱۳۹ دستاورد نهایی و شاخص در استان ماندگار شده است، اظهار کرد: روند این پروژه‌ها کنترل می‌شود و همچنان کار و تلاش را دنبال خواهیم کرد. 

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه فرهنگ مدیریتی و گذاشتن نصاب‌های جدید یکی از ویژگی‌های مهم دولت شهید جمهور آیت‌الله رئیسی بود، بیان کرد: راه شهید پیش روی ماست و ان‌شاءالله در هر مسیری هستیم ادامه دهنده راه این شهید باشیم.

وی گفت: بسیار امیدوار هستیم که این فرهنگ میدانی که در تاریخ کشور از شهید جمهور به یادگار گذاشته شد تداوم پیدا بکند و به نفع مردم کشور و تحقق اهداف نظام پیگیری بشود.

نظری ضمن اشاره به اینکه ۴ مرحله انتخابات با دقت تمام در استان برگزار شد، افزود: با برگزاری هر انتخابات یک فصل جدیدی در نتیجه رای مردم اتفاق می‌افتد و این فصل را باید با نگاه نو و توجه به خلأ‌ها جلو ببریم.

استاندار خراسان رضوی گفت: علاوه بر مدیریت وضعیت جاری انتظار ما از دستگاه‌ها این است که هیچ خللی در به سرانجام رساندن پروژه‌های فهرست شده ایجاد نشود.

وی با اشاره به حوزه مسکن بیان کرد: آمار‌هایی که در استان بیان می‌شود قابل لمس و در دسترس می‌باشد، بر این اساس؛ در استان ۱۸۱ هزار و ۴۰۰ واحد مسکونی در حال ساخت است.

نظری ادامه داد: تاثیر فرهنگ مدیریتی ناشی از فرهنگ جهاد، شهدا و شهادت در مسئولیت باعث می‌شود سرعت امور بیشتر شود و شاهد اتفاقات مثبت در جامعه باشیم.

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: از همان ابتدای شروع فعالیت تاکید کردیم که باید با استفاده از ظرفیت‌های درون استان مسایل را به پیش ببریم و نگاه مدیریتی خود را تنظیم کنیم؛ لذا امروز دیدیم که افتتاح یا آغاز عملیات اجرایی بسیاری از پروژه‌ها با اتکا به ظرفیت‌های استان محقق شده است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.