صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

منابع فلسطینی از تشدید عملیات مبارزان فلسطینی در کرانه باختری علیه نظامیان صهیونیست خبر دادند.

به گزارش شهرآرانیوز، مرکز داده‌های فلسطینی معطی اعلام کرد که در یک هفته گذشته ۹۹ عملیات مقاومتی و ضدصهیونیستی در کرانه باختری توسط فلسطینیان انجام شده است.

این مرکز بیان کرد که این عملیات‌ها شامل ۱۷ مورد تیراندازی، درگیری‌های مسلحانه، ۱۰ مورد انفجار مین و هدف قرار دادن خودروهای نظامی اشغالگران و ۵۹ مورد درگیری با نظامیان صهیونیست بوده است.

فلسطینیان همچنین ۶ مرتبه دست به برگزاری تظاهرات‌های ضد صهیونیستی زده‌اند و در چندین مورد نیز جوانان فلسطینی اقدام به مقابله با شهرک‌نشینان و نظامیان اشغالگر با پرتاب بطری‌های آتش‌زا کردند.

همزمان با جنایت‌های ارتش رژیم صهیونیستی در حق فلسطینیان ساکن نوار غزه، یورش‌های نظامیان صهیونیست به کرانه باختری و بازداشت فلسطینیان ساکن این منطقه از سوی صهیونیست‌ها نیز همچنان ادامه دارد.

باشگاه اسیر فلسطین با صدور بیانیه‌ای شمار فلسطینیانی که طی دو روز گذشته در کرانه باختری از سوی نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی بازداشت شده‌اند، اعلام کرد.

بر اساس بیانیه باشگاه اسیر فلسطین نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی از روز چهارشنبه تا صبح روز پنجشنبه، ۱۵ شهروند فلسطینی را در کرانه باختری بازداشت کرده‌اند.

این مؤسسه حقوقی فلسطینی تاکید کرد که در میان این ۱۵ فلسطینی، یک بانو و چندین آزاده فلسطینی نیز به چشم می‌خورند.

منبع: مهر

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.