صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان از آغاز اردوی تیم ملی فوتسال ایران از ۲۷ مرداد ماه خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ از ۲۲ شهریور تا ۱۵ مهر ماه به میزبانی ازبکستان برگزار می‌شود. بازی‌های تیم ملی کشورمان نیز از ۲۴ شهریور ماه با دیدار برابر ونزوئلا آغاز خواهد شد. در ۲۷ شهریور ماه به مصاف گواتمالا خواهد رفت و در آخرین دیدار خود در ۳۰ شهریور ماه با فرانسه دیدار خواهد کرد.

وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان در گفتگو با شهرآرانیوز در خصوص اردو‌های تیم ملی، گفت: اردو‌ها از ۲۷ مرداد ماه آغاز می‌شود، سوم و پنجم شهریورماه در تهران میزبان کرواسی هستیم و نهم و یازدهم با قزاقستان و بعد از ۴ بازی تدارکاتی عازم جام جهانی می‌شویم و ان‌شاءلله آن اتفاق خوب رقم بخورد. این قول را می‌دهم همانطور که با تمام وجود بازی می‌کردم در مربی‌گری لحظه‌ای نه من و نه بازیکنان کم نخواهیم گذاشت.

وی در ادامه با اشاره به حضورش در بازی افتتاحیه لیگ برتر فوتسال در مشهد تصریح کرد: از اینکه به واسطه تماشای فوتسال، شرف‌یاب آقا امام رضا (ع) می‌شوم بسیار خوشحالم. امیدوارم که سالیان سال مشهد در فوتسال تیم‌داری کند و هرچقدر که از فوتبال دور شد در فوتسال این اتفاق نیفتد.

شمسایی افزود: تماشای رقابت‌های لیگ از وظایف ماست و در این ۶ هفته بازیکنان را زیر نظر داریم که بدون تضییع حق کسی، بهترین‌ها انتخاب شوند. بزرگترین اسم‌ها جایگاهی در تیم ملی ندارند مگر اینکه در زمین تلاش کنند؛ برای من جوان و باتجربه فرقی ندارد و هرکسی که تلاش بیشتری داشته باشد در تیم ملی حضور خواهد داشت. از کمیته فوتسال خواستم که بازی‌ها را ببیند، چرا که در ۳ هفته اول ممکن است بازیکن نتواند خود را پیدا کند، اما از هفته سوم به بعد دیگر جایی برای اشتباه کردن ندارد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.