هفتمین جشن همدلی مهاجران افغانستانی در مشهد برگزار شد + فیلم تیم ملی کریکت افغانستان در یک قدمی فینال جام جهانی احمد مسعود بر نقش مردم در آینده افغانستان تاکید کرد شرکت‌های ایرانی بهترین گزینه برای سرمایه‌گذاری در معادن افغانستان پیروزی تیم ملی کریکت افغانستان در برابر استرالیا برای نخستین‌بار نصرت حق‌پرست، ورزشکار افغانستانی، دربرابر حریف آمریکایی خود به پیروزی رسید تمایل کشورهای عضو سازمان پیمان امنیت جمعی برای گفت‌وگو با طالبان ابراز نگرانی سازمان ملل درباره وضعیت نیاز‌های بشردوستانه در افغانستان نماینده دائم ایران در سازمان ملل: به توانایی طالبان برای مقابله با تهدیدات تروریستی تردید داریم سازمان ملل: ۱۲۰ میلیون نفر در سراسر جهان آواره هستند آلمان مذاکرات محرمانه خود را با کشورهای مختلف برای اخراج مهاجران افغانستانی مجرم آغاز کرد تأکید دبیرکل سازمان ملل بر همبستگی با پناهجویان در روز جهانی «پناهنده» استاندار خراسان‌رضوی خواستار تسریع در پاسخگویی دستگاه‌های امنیتی به استعلام‌های فرزندان مادرایرانی شد رئیس سازمان ملی مهاجرت: اتباع خارجی می‌توانند از تسهیلات بانکی بهره‌مند شوند روسیه از طالبان خواست در رابطه با تشکیل دولت فراگیر متعهد باشد شورای امنیت سازمان ملل وضعیت افغانستان را بررسی می‌کند سازمان ملل متحد: در نشست دوحه، با طالبان به عنوان یک دولت رسمی رفتار نخواهد شد سخنگوی پیشین کاخ سفید برای پاسخ‌گویی درباره خروج از افغانستان به سنا می‌رود پزشکیان: درباره مهاجران باید کار کاشناسی کنیم + فیلم رهبر طالبان: حاضرم برکنار شوم، اما اختلاف نباشد
سرخط خبرها

گفت‌وگو با مجید مرتضایی درباره کمپ تیم ملی فوتسال افغانستان در مشهد

  • کد خبر: ۲۳۲۳۰۱
  • ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۱
گفت‌وگو با مجید مرتضایی درباره کمپ تیم ملی فوتسال افغانستان در مشهد
سرمربی تیم ملی فوتسال افغانستان با اشاره به تمرینات فشرده این تیم در مشهد گفت: به شگفتی‌سازی خود در جام جهانی ادامه خواهیم داد.

مجید مرتضایی، سرمربی تیم ملی فوتسال افغانستان در کمپ تمرینی تیم ملی فوتسال افغانستان در مشهد به شهرآرانیوز گفت: این اردوی آمادگی جام جهانی است، هم مربیان انگیزه زیادی دارند و هم بازیکنان انگیزه زیاد دارند تا در جام جهانی فوتسال حضور قدرتمندی داشته باشند.

او در ادامه با بیان اینکه خوشبختانه حمایت خیلی خوبی از سمت فدراسیون فوتبال افغانستان دریافت کرده‌ایم گفت: چنین حمایت‌هایی می‌تواند به حضور بهتر ما در جام جهانی فوتسال کمک کند. امیدوار هستیم که تیم ملی فوتبال افغانستان به شگفتی‌سازی خودش در جام جهانی فوتسال هم ادامه بدهد.

سرمربی ایرانی تیم ملی فوتسال افغانستان ادامه داد: شاکله تیمی که ما امروز با آنها تمرین می‌کنیم، همان تیمی است که با شگفتی سازی در جام ملت‌ها به جام جهانی فوتسال صعود کردند. هسته مرکزی تیم همان خواهد بود. لیست نهایی قطعا از میان همین بازیکنان انتخاب خواهد شد، مگر اینکه اتفاقی خاص بیفتد و ما مجبور شویم که نفرات را تغییر بدهیم.

مرتضایی خاطرنشان کرد: مگر اینکه اتفاق خاصی بیفتد، بازیکنی مصدوم شود یا برای یکی از پست‌ها از افراد خارج از این لیست استفاده کنیم. در حال حاضر با همین ۲۳ نفر که سه نفر از آنها در افغانستان هستند و به تازگی ویزای ایران را دریافت کردند و ما منتظر هستیم که به زودی به ما ملحق شوند، تمرینات خود را آغاز کرده‌ایم.

سرمربی تیم ملی فوتسال افغانستان با اشاره به تورنمنت‌هایی که تیم ملی قبل از جام جهانی در آن شرکت خواهد کرد افزود: در چند روز آینده مشخص خواهد شد که جام کافا کی برگزار می‌شود. کافا با حضور تیم‌های آسیا مرکزی برگزار خواهد شد. به احتمال زیاد تیم‌های ملی فوتسال روسیه و هند هم به این لیست اضافه خواهد شد.

او ادامه داد که پس از آن ما یک تورنمنت برای چین در نظر گرفته بودیم که متاسفانه برای تیم ملی فوتبال مراکش مشکلاتی برای حضور ایجاد شد و ما نمی‌توانیم با مراکش در چین بازی کنیم. مراکش بسیار شبیه تیم ملی آنگولا بازی می‌کند و برای ما خیلی مهم بود که بتوانیم با این تیم بازی کنیم.

مرتضایی خاطرنشان کرد: بعد از این ماجرا ما به تایلند خواهیم رفت و در تورنمنت تایلند با روسیه، نیوزیلند و تایلند بازی خواهیم کرد که احتمالا تیم ملی فوتسال روسیه با تیم ملی زیر ۲۳ سال خود در این مسابقات حضور پیدا خواهد کرد.

سرمربی تیم ملی فوتسال افغانستان تصریح کرد: در نهایت ما به دنبال این هستیم که با رقبایی بازی کنیم که شبیه رقبای اصلی ما بازی می‌کنند. اردوی ما در مشهد از شنبه هفته گذشته شروع شده و صبح و شب در حال تمرین هستیم. این اردو تا اولین تورنمنت ما ادامه خواهد داشت و ما تمرینات فشرده خود را ادامه خواهیم داد.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->