صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که از کشته شدن "محمد الضیف" یا "رافع السلامة" در عملیات امروز اطمینان ندارد.

به گزارش شهرآرانیوز، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی شامگاه شنبه به توجیه جنایت امروز این رژیم در اردوگاه آوارگان فلسطینی در خان یونس پرداخت.

وی در سخنانش گفت: «تا الان این اطمینان را پیدا نکرده‌ایم که در حمله امروز "محمد الضیف" یا "رافع السلامة" کشته شده باشند».

نخست وزیر رژیم صهیونیستی اضافه کرد: «به کشتن سران حماس ادامه می‌دهیم و این موضوع ما را به تحقیق اهداف جنگ بیشتر نزدیک می‌کند».

نتانیاهو افزود: «پیروزی قاطع زمانی حاصل خواهد شد که توانایی‌های نظامی و اداری حماس را از بین برده، ربوده شدگان را برگردانده و شهروندان خود را به شمال بازگردانیم».

وی گفت: «سران حماس زیر زمین پنهان شده و ارتباطشان با نیروهایشان بر روی زمین قطع شده و شاهد ضعیف شدن این جنبش هستیم».

نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: «جنگ فقط زمانی پایان خواهد یافت که تمامی اهداف جنگ را محقق کنیم و حتی یک ثانیه قبل از آن، متوقف نخواهد شد».

نتانیاهو اضافه کرد: «بر بازگشت بیشترین تعداد ممکن از آوارگان در مرحله نخست توافق مبادله اصرار دارم».

وی گفت: «این جنگ برای ما گران تمام شده است و به شما قول می‌دهم با اتحاد و عزم خود پیروز خواهیم شد».

نخست وزیر رژیم صهیونیستی افزود: «هر کسی که علیه ما حمله کند، سرنوشتش مرگ خواهد بود و از شهروندان در شمال قدردانی می‌کنم و آمادگی پذیرش وضعیت کنونی آنجا نیستیم».

نتانیاهو گفت: «هر اتفاقی بیفتند به تمام سران حماس دست خواهیم یافت و اگر حماس در رفح باقی بماند نخواهیم توانست که ربوده شدگان را بازگردانیم».

وی گفت: «ما ۹۰۰ نفر از خرابکاران را در رفح از بین بردیم و پس از آن، اوضاع در خصوص مذاکرات به حرکت افتاد و هرگونه تغییر کنونی در مذاکرات به دلیل فشار نظامی است که وارد کردیم».

نخست وزیر رژیم صهیونستی اضافه کرد: «تمام گزارش‌ها در این خصوص که من در مسیر دست یابی به توافق آتش‌بس مانع تراشی می‌کنم را رد می‌کنم».

نتانیاهو گفت: «آمریکا می‌دانم که عملیات ترور بخشی از سیاست ماست و به پیروزی بر حماس در غزه بیشتر نزدیک شده ایم».

ارتش رژیم صهیونیستی، ظهر امروز، منطقه المواصی در جنوب غزه را بمباران کرد. این رژیم مدعی شد که این حمله با هدف ترور «محمد ضیف» فرمانده کل «کتائب القسام» شاخه نظامی حماس انجام شده است.

با این حال، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) ضمن تکذیب ترور ضیف در این حمله، اعلام کرد که رژیم صهیونیستی از نام ضیف برای توجیه کشتار غیرنظامیان فلسطینی استفاده کرده است.

منبع: فارس

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.