صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

عربستان و قطر جنایت «المواصی» را محکوم کردند

  • کد خبر: ۲۳۹۰۵۴
  • ۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۳
عربستان و قطر در بیانیه‌های جداگانه‌ جنایات تازه رژیم صهیونیستی در منطقه «المواصی» واقع در «خان یونس» محکوم کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، وزارت خارجه عربستان سعودی و قطر به دنبال جنایت رژیم صهیونیستی در خان یونس و بمباران پناهگاه «المواصی» که منجر به شهادت بیش از ۷۰ نفر و مجروح شدن بیش از ۲۹۰ نفر شده را محکوم کردند.

در بیانیه وزارت امور خارجه عربستان در این باره آمده است: ما ادامه جنایت نسل کشی علیه ملت فلسطین توسط ماشین جنگی صهیونیست‌ها که آخرین مورد آن هدف قرار دادن اردوگاه‌های آوارگان در خان یونس بود را به شدت محکوم می‌کنیم.

وزارت امور خارجه قطر نیز در بیانیه‌ای تاکید کرد: قطر قتل عام شنیع نیرو‌های اشغالگر علیه آوارگان فلسطینی در المواصی واقع در خان یونس را به شدت محکوم می‌کند.

در این بیانیه آمده است: این حمله یک کشتار سبوعانه و تکمیل حلقه جدیدی از جنایت مستمر اشغالگران ضد ملت فلسطین و ضد بشریت است و تکرار چنین جنایت‌هایی از سوی اشغالگران در بحبوحه جنگ علیه غزه ثابت می‌کند که جامعه جهان بیش از پیش نیازمند تلاش فوری و ضروری برای پایان دادن به این تجاوز در نوار غزه است.

گفتنی است ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی ساعاتی پیش چادر‌های آوارگان فلسطینی را در المواصی شهر خان یونس در جنوب نوار غزه هدف قرار داد و جنایت هولناکی را مرتکب شد.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که ۷۹ فلسطینی در جنایت اشغالگران صهیونیست در منطقه المواصی در خان یونس به شهادت رسیده و ۲۸۹ نفر نیز زخمی شدند.

منبع: مهر

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.