صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

نشست شورای معادن خراسان‌رضوی با حضور استاندار، همراه با چند دستورکار برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ نشست شورای معادن استان با حضور یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان‌رضوی، و دیگراعضا در محل دفتر استاندار برگزار شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان‌رضوی در حاشیه این نشست، با اشاره به دستورکارهای مطرح‌شده، اظهار کرد: این جلسه سه دستورکار و یک مصوبه اصلی داشت. نخست اینکه حقوق دولتی و همچنین مالیات‌ بر ارزش‌افزوده‌ را باید از معادن دریافت کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان‌رضوی با بیان اینکه تفسیر ماده ۴۵ در این جلسه برای اخذ خسارات صورت گرفت، گفت: بنابر این موضوع، تا یک درصد براساس خسارت‌هایی که به حوزه عمرانی، کشاورزی و محیط زیست در محل برداشت معادن صورت می‌گیرد، باید خسارت دریافت بشود و به حساب سازمان برنامه و بودجه استان در خزانه کل واریز گردد تا برای سه حوزه فوق، صرف شود.

وی تأکید کرد: مقرر شد یک دبیرخانه در این خصوص متشکل از دو نماینده مجلس شورای اسلامی، مدیرکل حوزه صمت، معاون اقتصادی استاندار و فرماندار تشکیل شود تا فرایند اجرایی‌شدن این مبلغ یک درصد را تعیین کنند و براساس آن، کار آغاز شود.

احداث ۵ شهرک صنفی در مشهد مقدس

نشست شهرک‌های صنفی و صنعتی با حضور استاندار خراسان رضوی برگزار و مقدمات احداث پنج شهرک صنفی در این جلسه مورد بحث قرار گرفت.

حسن نوری زاده معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی در حاشیه این نشست طی سخنانی کوتاه اظهار کرد: در این جلسه زمین‌های ۵ شهرک‌ صنفی شامل «جعبه سازان، پلاستیک سازان، پروفیل کاران، آجیل و خشکبار و پوشاک» جانمایی و مقرر شد مقدمات احداث آن‌ها پیگیری شود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.