صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

منابع از شهادت و زخمی شدن ده‌ها تن دیگر در حمله رژیم صهیونیستی به مدرسه وابسته به آنروا در اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه خبر دادند.

به گزارش شهرآرانیوز، منابع فلسطینی اعلام کردند: رژیم صهیونیستی عصر امروز (یکشنبه) مدرسه وابسته به آنروا در اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه را که آوارگان به آن پناه برده بودند، بمباران کرد که تاکنون ۱۲ شهید و ۷۱ زخمی برجای گذاشته است.

طبق گزارش الجزیره، رژیم صهیونیستی شنبه نیز کشتار گسترده‌ای در منطقه المواصی در خان یونس انجام داد که صد‌ها شهید و زخمی برجای گذاشت.

وزارت بهداشت فلسطین امروز اعلام کرد شمار شهدای جنگ غزه به ۳۸ هزار و ۵۸۴ نفر و شمار مجروحان نیز به ۸۸ هزار و ۸۸۱ نفر رسیده است.

با ادامه حملات زمینی، دریایی و هوایی رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه که از تاریخ ۷ اکتبر ۲۰۲۳ آغاز شده است، ده‌ها هزار نفر از شهروندان فلسطینی شهید، مجروح و یا ناپدید شده‌اند و نزدیک به ۲ میلیون نفر هم از خانه و کاشانه خود آواره شده‌اند.

علاوه بر این، ۷۰ درصد از منازل و زیرساخت‌های نوار غزه نیز در جریان این جنگ تخریب شده است و محاصره شدید و بحران انسانی در کنار گرسنگی بی سابقه زندگی ساکنان این منطقه را تحت الشعاع قرار داده است.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.