صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه وشهرسازی با بیان اینکه شناسایی خانه‌های خالی را در دولت سیزدهم ساماندهی کرده ایم گفت: قانون ساماندهی و شناسایی خانه‌های خالی از سال ۵۲ مصوب شده بود، اما هیچ یک از دولت آنها را اجرایی نکرده بود.

به گزارش شهرآرانیوز، مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه وشهرسازی گفت: ۵۰۰ هزار خانه خالی از طریق سامانه املاک و اسکان همزمان با راه‌اندازی این سامانه در کشور شناسایی شد.

وی ادامه داد: این قانون شامل بخش‌های مختلف بود، اما هیچ دولتی آن را به مرحله اجرایی نرسانده بود در صورتی که دولت سیزدهم با رویکرد مقابله با دانه درشت‌ها و عرضه حداکثری مسکن آن را اجرایی کرد.

مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه وشهرسازی بیان کرد: دولت سیزدهم با اجرا کردن قانون شناسایی خانه‌های خالی به دنبال درآمد زایی نبوده است، اما در حال حاضر ۵۰۰ هزار واحد مسکونی از طریق سامانه املاک و اسکان شناسایی کرده ایم که با عرضه حداکثری آنها می‌تواند زمینه را برای تعادل در بازار مسکن فراهم کند.

نوروزی بیان کرد: هشدار‌های لازم را به مالکان خانه‌های خالی داده و تماس گرفته‌ایم و از سوی دیگر نامه نگاری با شرکت‌های بزرگ وبانک‌های که بیش از ۱۰۰ خانه خالی را در دستور کار خود قرار داده و هشدار‌های لازم را دادیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.