صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

آزمون یک قدم نزدیک‌تر به سویا

  • کد خبر: ۲۳۹۷۰۲
  • ۲۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۷
روزنامه اسپورت امروز نوشت که سویا قصد دارد از شرایط آشفته سردار در لورکوزن استفاده کند و او را به صورت قرضی به خدمت بگیرد.

به گزارش شهرآرانیوز، ژابی آلونسو پس از اینکه سردار در روز اول تمرین پیش فصل لورکوزن حاضر نشد، تصمیم گرفت او را از تیم کنار بگذارد. خشم ژابی دامن سردار را گرفت و مهاجم ایرانی به این ترتیب بعید است جایی در ایده‌های او داشته باشد.

برای سردار به دلیل فرم بدنی نامطلوبش تمرینات بدنسازی ویژه‌ای نیز در نظر گرفته شده است.

آزمون تا سال ۲۰۲۷ با لورکوزن قرارداد دارد، اما پس از این اتفاقات تصور می‌شود که او آینده‌ای در این باشگاه ندارد و به دنبال مقصدی دیگر است. این مهاجم فصل گذشته به صورت قرضی با بند خرید اختیاری ۱۲ میلیون یورویی بازی می‌کرد، اما باشگاه ایتالیایی حاضر به فعال کردن آن نشد.

این وضعیت مبهم سردار آزمون می‌تواند به یک فرصت عالی در بازار برای سویا تبدیل شود. تیم سویا علاقه‌مند به جذب این مهاجم ایرانی است و بایرلورکوزن هم می‌خواهد سردار را در اسرع وقت واگذار کند.

با این حال سویا قصد خرید دائمی او را ندارد، اما امیدوار است بتواند برای جذب آزمون به صورت قرضی مذاکره کند. به این ترتیب زمان علیه لورکوزن و به سود سویاست. لورکوزن قصد ندارد سردار را برای مدت طولانی از میادین دور نگه دارد و از سوی دیگر سویا هم با استفاده از این موقعیت آشفته می‌تواند روی انتقال قرضی بازیکن ایرانی کار کند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.