مشهد، میزبان تورنمنت بین‌المللی چهارجانبه والیبال نشسته استعلام سربازی جلالی آمد| هافبک چپ پا در آستانه جدایی دغددغه‌های بجامانده دختر طلایی! کشتی‌گیر خراسانی: حریف تمرینی ندارم! تاریخ و ساعت بازی انگلیس و اسلواکی در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ | سه‌شیر‌ها به دنبال اعاده حیثیت استقلال این لژیونر را نمی‌خواهد| ساپینتو رفت، جایگاه مهری سست شد پخش زنده بازی ایتالیا و سوئیس در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۹ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین شانس مدعیان یورو ۲۰۲۴ برای قهرمانی در پایان مرحله گروهی چقدر است؟ + عکس مانوئل نویر، برگ برنده ژرمن‌ها در مرحله حذفی یورو لخ پوزنان در پی فروش علی‌قلی‌زاده پیشنهاد جدید برای علیرضا جهانبخش از سری آ ایتالیا نکونام دیگر شلوغ نمی‌کند| سکوت، استراتژی جدید آقای سرمربی هاراگیری به سبک بیرانوند | گلر ملی‌پوش پرسپولیس عجیب‌ترین روز‌های فوتبالی‌اش را می‌گذراند شوک به نکونام؛ ابوالفضل جلالی راهی اصفهان می‌شود گل‌زدن کیوسفسکی، دروازه‌بان مدنظر استقلال + فیلم بازگشت عبدالکریم حسن به الوکره منتفی شد سردار آزمون در یک‌قدمی تصمیمی بزرگ! پرسپولیس همچنان درگیر جذب لیموچی
سرخط خبرها

آزمون - مورینیو؛ این بار در فنرباغچه؟

  • کد خبر: ۲۳۵۷۰۷
  • ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۳
آزمون - مورینیو؛ این بار در فنرباغچه؟
به نظر می‌رسد سردار آزمون، مهاجم ملی‌پوش ایرانی باشگاه لورکوزن به پایان دوران حضورش در این باشگاه رسیده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، آزمون وضعیتی نامشخص در فوتبال اروپا دارد. از یک سو باشگاه رم دیگر خواهان او نیست و از سوی دیگر باشگاه سابقش لورکوزن نیز تمایلی به ادامه همکاری با این بازیکن ندارد.

رُم که با کسب جایگاه ششم جدول سری A به لیگ اروپا صعود کرد، تصمیم گرفت بند خرید آزمون را فعال نکند. به همین ترتیب، این مهاجم ایرانی از روز ۱۴ جولای (۲۴ تیر) در تمرینات پیش‌فصل بایرلورکوزن شرکت کند؛ مگر اینکه باشگاهی بخواهد برای خرید دائمی آزمون اقدام کند.

باشگاه المپیک لیون که مدتی پیش برای جذب آزمون پرس و جو کرده بود، هنوز اقدام جدیدی در این راستا انجام نداده است. گفته شد فنرباغچه با ژوزه مورینیو به جذب آزمون علاقه‌مند شده، اما گفته می‌شود که مدیران این باشگاه برای دسته متفاوتی از مهاجمان مانند تامی آبراهام و روملو لوکاکو تلاش خواهند کرد.


یک باشگاه برای جذب مهاجم بایرلورکوزن که در سال ۲۰۲۲ با مبلغ ۲.۵ میلیون یورو از زنیت سن‌پترزبورگ به آلمان آمد، وجود دارد؛ سویا که فصل آینده در مسابقات اروپایی حضور نخواهد داشت، می‌خواهد آزمون را به‌صورت قرضی جذب کند و یک بند خرید در قرارداد او بگنجاند.

لورکوزن که برنامه‌ای برای استفاده از این مهاجم را ندارد، ترجیح می‌دهد آزمون را به فروش برساند. قهرمان بوندس‌لیگا و جام حذفی آلمان امیدوار است که این بازیکن را به مبلغ ۱۰ میلیون یورو بفروشد، به همین منظور منتظر می‌ماند. آزمون در آلمان با مصدومیت‌های زیادی مواجه بود و در رُم به وضعیت بدنی خوبی رسید. سردار در ۲۳ مسابقه که عمدتاً به‌صورت تعویضی به زمین آمد، سه بار گلزنی کرد و حالا لورکوزن امیدوار است باشگاهی پیدا شود که مایل به خرید این مهاجم باشد.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->