صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: ۱۱۰ هزار کلاس درس تابستان امسال در قالب طرح شهید عجمیان بهسازی و شاداب‌سازی می‌شوند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ حمیدرضا خان‌محمدی در حاشیه طرح شهید عجمیان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سال گذشته کار بهسازی ۶۸ هزار کلاس درس انجام شد و با همه مشکلات، امسال نیز ۱۱۰ هزار کلاس درس در این طرح هدف‌گذاری شده است.

وی افزود: طرح شهید روح‌الله عجمیان سال گذشته به طور جدی آغاز شد و در عملکرد سال گذشته حدود ۶۸ هزار کلاس درس بهسازی و شاداب‌سازی شدند. طرح عجمیان کاری نهضتی، جهادی و همه‌جانبه است. در این طرح همه گروه‌های جهادی از جمله مدارس، دانشجویان، طلاب و نهاد‌هایی مانند شهرداری‌ها، ارتش، سپاه و بسیج در کنار هم قرار گرفتند.

خان‌محمدی با بیان اینکه بهسازی ۶۸ هزار کلاس درس انجام شده است، عنوان کرد: با همه مشکلاتی که بر سر راه بود، امسال ۱۱۰ هزار کلاس درس هدف‌گذاری شده و این کار باید در تابستان انجام شود تا دانش‌آموزان در سال تحصیلی جدید با کلاس‌های درس جدید مواجه شوند.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور بیان کرد: افزایش روحیه باعث افزایش یادگیری دانش‌آموزان می‌شود و دانش‌آموزان مدارس در طرح شهید عجمیان مشارکت دارند، این کار باعث می‌شود دانش‌آموزان در نگهداری مدرسه خود ملاحظات خاصی داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه هدف طرح شاداب‌سازی مدارسی بوده که کمتر به آنها توجه شده است، تصریح کرد: امسال ۵۴۰ مدرسه بزرگ مقیاس حاشیه شهر‌ها برای بهسازی و شاداب‌سازی مدنظر قرار دارند.

خان‌محمدی در خصوص علت افتتاح طرح عجمیان در هنرستان علی نقی غیاثی گفت: این مدرسه‌ای است که شهید امیرعبداللهیان در آن معلم بوده و تدریس درس عربی داشتند و این مدرسه به یاد این شهید عزیز بهسازی و در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گیرد.

منبع: تسنیم 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.