صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

استاندار خراسان رضوی از تصمیمات کرونایی اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد و اقدامات شهرداری این شهر در زمینه مقابله با کرونا تقدیر کرد.
به گزارش شهرآرانیوز ، علیرضا رزم‌حسینی در دیدار با مدیران رسانه‌های استان خراسان رضوی از اقدامات شورای اسلامی شهر و شهرداری مشهد در زمینه مقابله با کرونا قدردانی کرد و گفت که از این دست همکاری‌ها کم نبوده است.

وی به بحرانی که این روز‌ها شرایط را قرمز کرده است، اشاره کرد و گفت که سیاست‌های استان در حوزه مقابله با کرونا مبتنی بر نظرات کارشناسی است و امروز هم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در حال رسیدن به یک شیب نسبتا باثبات هستیم.

رزم‌حسینی اضافه کرد: بسته شدن در‌های حرم مطهر رضوی با هدف مقابله با شیوع هرچه بیشتر ویروس کرونا یک مسئله راهبردی محسوب می‌شود و اگر سیاست محدودسازی حضور زائران در حرم مطهر رضوی عملیاتی نمی‌شد، حالا باید با یک فاجعه انسانی در مشهد دست و پنجه نرم می‌کردیم.

وی تأکید کرد: یکی از مطالبات جدی ستاد مقابله با ویروس کرونای خراسان‌رضوی از ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، همین است که در‌های حرم مطهر امام رضا (ع) برای رعایت مسائل بهداشتی و پیشگیری از شیوع هرچه بیشتر ویروس کرونا، همچنان تا اطلاع ثانوی تعطیل باشد.

استاندار خراسان‌رضوی گفت: درصورتی‌که ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا به این جمع‌بندی برسد که در‌های حرم باید به روی زائران گشوده شود، هرگونه اقدامی در این زمینه باید به‌صورت گام‌به‌گام و تدریجی اجرایی شود.
 
منبع:پایگاه اطلاع رسانی شورای شهر مشهد
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.