صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیرعامل شرکت آب‌و‌فاضلاب مشهد گفت: در کنترل مصرف و مدیریت آب به همکاری مردم نیازمندیم، اما نگرانی برای تامین آب در پیک گرمای مردادماه نخواهیم داشت و ان‌شاءالله به مرز جیره‌بندی نخواهیم رسید.

حسن اسماعیلیان در گفت‌وگو با شهرآرانیوز، در خصوص مصرف آب در مشهد در ایام پیک گرما، اظهار کرد: تا کنون و طی دو ماهی که گذشت افزایش دمای قابل توجهی نداشتیم و بعد از فروردین ماه شاهد آب و هوای معتدلی بودیم؛ از طرفی در ۶ ماهه نخست سال آبی جاری دمای هوا ۳ درجه پایین‌تر از شرایط نرمال بوده است، اما در ۳ ماه اردیبهشت، خرداد و تیر ۱۴۰۳ آب و هوای نرمال‌تری بر مشهد حاکم بود که افزایش دمای نیمه نخست سال آبی را تا حدودی جبران کرد.

وی افزود: به طور کلی در خرداد و تیر ماه، مصرف آب نسبت به مدت مشابه در سال گذشته با توجه به افزایش مشترکین ۵ شش درصد کاهش داشته است،طبق سال‌های گذشته نیمه اول مرداد ماه وارد پیک گرما می‌شویم، ان‌شاءالله با مدیریت مصرف و مدیریت منابع نگرانی خاصی برای تامین آب در پیک گرمای تابستان نخواهیم داشت ضمن اینکه از سد طرق بهره‌برداری نداریم و برای شرایط اضطراری استفاده خواهیم کرد. 

مدیرعامل شرکت آب‌و‌فاضلاب مشهد در نهایت اعلام کرد: در هر حال در کنترل مصرف و مدیریت آب به همکاری مردم نیازمندیم، اما نگرانی برای تامین آب در پیک گرمای مردادماه نخواهیم داشت و ان‌شاءالله به مرز جیره‌بندی نخواهیم رسید.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.