صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

دعوت سرمربی کره‌ای از ۶ دختر خراسانی

  • کد خبر: ۲۴۰۱۵۱
  • ۳۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۹
سرمربی کره‌ای تیم‌ملی والیبال بانوان ایران در اولین فهرست اعلامی‌اش، ۶ دختر خراسانی را به اردوی تیم ملی دعوت کرد.

به گزارش شهرآرانیوز- مژده رنگیان؛ مسابقات لیگ ملت‌های آسیای مرکزی۲۰۲۴ بانوان یازدهم تا هفدهم مرداد در شهر کاتماندو کشور نپال برگزار می‌شود و تیم‌ملی والیبال کشورمان در این مسابقات حضور خواهد داشت که نخستین آزمون رسمی لی دو هی، سرمربی جدید تیم‌ملی والیبال بانوان خواهد بود.

سرمربی کره‌ای تیم‌ملی والیبال بانوان ایران که دو روز پیش وارد ایران شده بود، پس از امضای قرارداد همکاری و برگزاری جلسه معارفه با فدراسیون والیبال، از ۳۴بازیکن برای حضور در نخستین‌اردوی این تیم دعوت کرد. بازیکنان دعوت‌شده به اردو باید صبح امروز، سی‌ویکم تیر، در کمپ تیم‌های ملی بانوان حاضر شوند.

در این فهرست رکسانا جدی، آیدا ولی‌نژاد، مبیناسادات غفاریان، سارا بطا، نگار حسینی و عسل ولی‌پور، شش والیبالیست جوان و خوش‌آتیه خراسان‌رضوی هستند که با دعوت سرمربی جدید تیم‌ملی ایران فراخوانده شده‌اند تا برای شرکت در مسابقات والیبال قهرمانی کاوا آماده شوند. با توجه به اینکه هر تیم در مسابقات لیگ آسیای مرکزی شامل چهارده بازیکن، سرمربی، سرپرست، کمک‌مربیان و نماینده داوری خواهد بود و همه تیم‌ها نهم مرداد باید در محل برگزاری مسابقات حاضر باشند، اردوی تیم‌ملی تا پیش از اعزام ادامه خواهد یافت و فهرست نهایی بازیکنان اعزامی از جمع این ملی‌پوشان انتخاب خواهد شد.

لی دو هی درباره برنامه‌هایش گفت: می‌خواهم برنامه‌هایی را که در ذهن دارم، هرچه سریع‌تر عملی کنم. انتظار زیادی از ورزشکاران دارم. ایران در سطح ورزش بین‌الملل خوش درخشیده است و بازیکنان ایرانی در بازه زمانی کوتاه می‌توانند به موفقیت برسند. امسال در سایت یوتیوب مسابقات کمتر از شانزده، هجده و بیست‌سال دختران را تماشا کردم و براساس آن ویدئو‌ها با سطح کیفی بازی بازیکنان ایران آشنا شدم. آنها نیاز به آموزش تکنیک‌های بیشتری دارند. من تکنیک‌های اولیه بازیکنان را به‌روز می‌کنم و همه ضعف‌های تکنیکی بازیکنان را برطرف خواهم کرد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.