صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

گلایه ساکنان محله مهرآباد مشهد از انسداد یک پُل

  • کد خبر: ۲۴۰۲۰۲
  • ۳۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۳
بدون استفاده بودن پل انتهای مهرآباد حوالی ابراهیم‌آباد گلایه‌مندی ساکنان محله را به دنبال داشته است.

به گزارش شهرآرانیوز، رمضانی، عضو شورای اجتماعی محله در پیامی به صدای مردم می‌گوید: در فصول مختلف سال به خصوص زمان‌هایی که شاهد بارندگی هستیم آب باران پس از جاری شدن سبب انسداد معبر این پل و مسدود شدن آن می‌شود. با این شرایط تردد اهالی و عابران پیاده از روی پل سخت می‌شود. این ساکن محله در ادامه توضیح می‌دهد: اهالی محله از این شرایط ناراضی هستند و درخواست دارند شهرداری این پل را به مکان بهتری انتقال دهد.

محبی، دیگر شهروند این محله نیز از وضعیت کال امیرآباد و مجاورت آن با این پل می‌گوید و می‌افزاید: درخواست شهروندان دو محله مهر‌آباد و ابراهیم‌آباد این است که این پل به مکان بهتری در خیابان شهید کارگر راضی یا دیگر محله‌ها که مدارس زیادی در آن هست، منتقل شود تا مردم و دانش‌آموزان تردد ایمن‌تری داشته باشند.

حسن صالحی‌مفرد، شهردار منطقه‌۵ در پاسخ به این شهروند می‌گوید: درباره اجرای پل سواره در انتهای خیابان مهرآباد به سمت ابراهیم‌آباد که در مرز مشترک شهرداری‌های مناطق ۵ و ۶ شهرداری است، مکاتبات متعددی با «سازمان حمل‌و‌نقل و ترافیک و حوزه مطالعاتی آن» انجام شده است که تا‌کنون به دلایل فنی اجازه اجرای پروژه به مناطق داده نشده است.

صالحی‌مفرد می‌افزاید: باتوجه به درخواست شهروندان بار دیگر مکاتبه انجام شد و منتظر ارسال نتیجه از جانب سازمان‌های ذی‌ربط هستیم. درصورت تأیید، شهرداری‌های مناطق آمادگی کامل اجرای این پروژه را دارند.

وی تأکید می‌کند: منطقه‌۶ با اجرای حدود ۲۳۳ پروژه عمرانی و منطقه‌۵ با اجرای بیش از ۲۳۰ پروژه عمرانی در سطح مناطق سیزده‌گانه شهرداری مشهد بیشترین پروژه‌های عمرانی و اجرایی را در سال ۱۴۰۲ انجام داده‌اند و این پروژه کوچک در صورت تأیید از جانب سازمان‌های مربوط بی‌شک بلافاصله اجرایی خواهد شد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.