صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

شکارچی سابقه دار دختران جوان در دام پلیس

  • کد خبر: ۲۴۰۲۹۴
  • ۳۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۱
دی‌جی مجالس عروسی که با معرفی خود به عنوان خواننده، دختران را فریب می‌داد و پس از آزار و اذیت آنها، اموالشان را به سرقت می برد، در دادگاه از اتهام تجاوز تبرئه و به زندان محکوم شد. این مرد اما پس از تحمل ۳ سال حبس، مرخصی گرفت و این بار با معرفی خودش به عنوان جراح زیبایی نقشه سیاهش را عملی می‌کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، یکی از روز‌های تیرماه امسال، رانندگانی که از خیابانی در حاشیه شرق پایتخت عبور می‌کردند، چشمشان به دختری جوان افتاد که از هوش رفته بود. آنها اورژانس را خبر کردند و دختر جوان به بیمارستان انتقال یافت و وقتی به هوش آمد اسرار حادثه هولناکی را که برایش رخ داده بود فاش کرد.

دختر جوان به ماموران پلیس گفت: چند روز قبل در اینستاگرام با مردی جوان به نام کیوان آشنا شدم. او می‌گفت جراح زیبایی است و علاوه بر این در زمینه خرید و فروش ارز دیجیتال هم فعالیت دارد. او چند کلیپ کوتاه آموزشی بر روی صفحه اینستاگرام خود بارگزاری کرده بود و همه اینها موجب شد تا من حرف‌هایش را باور کنم. حتی با او درباره سرمایه گذاری مشورت کردم و او از من خواست برای سرمایه‌گذاری به دفتر کارش در شرق پایتخت بروم.

دختر جوان ادامه داد: وقتی به آنجا رفتم، کیوان درباره سود تجارت ارز دیجیتال گفت و در لابه لای صحبت هایش یک لیوان آبمیوه برایم آورد که پس از نوشیدن آن از هوش رفتم. وقتی چشمانم را باز کردم در بیمارستان بودم. او مرا با آبمیوه مسموم بیهوش کرده و مورد آزار و اذیت قرار داده و اموالم را سرقت کرده بود.

جراح قلابی

با شکایت دختر جوان، تیمی از ماموران زیر نظر قاضی عظیم سهرابی، بازپرس جنایی تهران وارد عمل شدند و تحقیقات برای دستگیری مرد شیاد آغاز شد. چند روز بعد، اما شکایت مشابه دیگری هم روی میز پلیس قرار گرفت که نشان می‌داد کیوان به صورت سریالی دست به فریب دختران می‌زند.

دومین قربانی به ماموران گفت: قصد انجام عمل زیبایی داشتم که از طریق اینستاگرام با کیوان که مدعی بود جراح زیبایی است آشنا شدم. یک روز قرار شد برای مشاوره به مطب او بروم، اما وقتی به آنجا رفته بودم، با نوشیدن آبمیوه‌ای که کیوان برایم آورده بود از هوش رفتم. وقتی چشمانم را باز کردم در بیمارستان بودم و فهمیدم که چه بلایی بر سرم آمده است. کیوان پس از آزار و اذیت من، اموالم را سرقت کرده و مرا در خیابانی در حاشیه تهران رها کرده بود.

مجرم سابقه دار

کارآگاهان برای به دست آوردن ردی از متهم راهی ساختمان‌هایی شدند که شاکیان، قدم در آنجا گذاشته بودند. بررسی‌ها نشان می‌داد که مرد شیاد هر دو آپارتمان را به عنوان دفتر کار و با مدارک جعلی کرایه کرده بود.

در ادامه و با بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته این دو ساختمان، تصویر چهره متهم به دست آمد. خیلی زود معلوم شد که این مرد یک مجرم سابقه‌دار است که پیش از این نیز به اتهام فریب دختران و آزار و اذیت آنها و سرقت اموالشان دستگیر شده و به زندان افتاده بود. اما به تازگی توانسته بود از زندان مرخصی گرفته و نقشه‌های شوم خود را از سر بگیرد.

با این اطلاعات، مخفیگاه مجرم سابقه‌دار شناسایی و او در یک عملیات ضربتی دستگیر و به اداره آگاهی منتقل شد.

در اداره آگاهی، هر چند ۲ دختر جوان کیوان را شناسایی کردند، اما متهم به طرز عجیبی، جرم خود را انکار کرد. او گفت که احتمالا شباهت زیادی به متجاوز سریالی داشته و شاکیان او را اشتباه گرفته‌اند.

 او مدعی شد که پس از مرخصی گرفتن از زندان و آزادی، دور خلاف را خط کشیده است، اما شواهد و مدارک حکایت از این دارد که گفته هایش حقیقت ندارد و به احتمال زیاد علاوه بر دو شاکی پرونده، قربانیان دیگری را هم به دام انداخته است. به همین دلیل بخشی از این پرونده که رسیدگی به اتهام تجاوز به عنف است به دادگاه کیفری فرستاده شده و تحقیقات برای شناسایی شاکیان احتمالی دیگر ادامه دارد.

خواننده قلابی

بررسی‌ها نشان می‌دهد که متهم این پرونده یک مجرم سابقه‌دار است که در سال ۱۴۰۰ نیز به همین اتهام دستگیر شده و گزارش دستگیری او در رسانه ها منتشر شده بود.

ماجرای پرونده قبلی کیوان به مرداد ماه سال ۱۴۰۰ برمی گردد. نخستین طعمه او دختری بود که در زمینه مشاوره پوست و مو فعالیت داشت. کیوان به آی‌دی اینستاگرام دختر جوان پیامی فرستاده و مدعی شده بود که خواننده است و درباره ریزش مو از او پرسیده بود. به همین بهانه با وی دوست شده، اما در نخستین قرارشان او را با آبمیوه مسموم بیهوش کرده و به همان جوان دیگری، هدف آزار و اذیت قرار داده بودند. آنها پس از سرقت طلا‌های این دختر، او را در خیابان رها کرده و متواری شده بودند.

با شکایت این دختر و شروع تحقیقات پلیسی، معلوم شد که او تنها قربانی کیوان نبوده است. ظرف مدت کوتاهی ۶ دختر دیگر هم از او و همدستش به جرم آزار و اذیت و سرقت شکایت کردند. همه شاکیان دخترانی بودند که کیوان از طریق اینستاگرام با آنها آشنا شده و فریب‌شان داده بود. با شکایت این افراد کیوان و همدستش دستگیر شدند و در دادگاه کیفری پای میزمحاکمه رفتند.

اتهام آنها تجاوز، آدم ربایی و سرقت مقرون به آزار بود. این دو نفر با حکم قضات دادگاه کیفری از اتهام تجاوز تبرئه شدند، اما به جرم سرقت مقرون به آزار و آدم ربایی هر کدام به ۱۰ سال حبس، شلاق و رد مال محکوم شدند.

این پرونده با قطعی شدن رای روی میز قاضی رحیمی دادیار شعبه دوم اجرای احکام دادسرا جنایی تهران قرار گرفته بود تا اینکه چند روز قبل (اوایل تیرماه) کیوان که دی‌جی مراسم عروسی بود، اما خودش را خواننده جا می‌زد با سپردن وثیقه از زندان مرخصی گرفت و پس از آزادی بار دیگر فریب دختران را آغاز کرد.

منبع: همشهری آنلاین

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.