صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مجوز اصلاح قیمت خودروهای سایپا صادر شده است

  • کد خبر: ۲۴۰۳۰۵
  • ۳۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۷
به گفته مدیر عامل سایپا در کمیته خودرو در بحث خودروهای جدید گروه سایپا، اقدامات مناسبی صورت گرفته و در حوزه محصولات قدیمی‌تر هم مقرر شده که تا پایان سال و با دریافت مجوزهای لازم، اصلاح قیمت داشته باشیم.

به گزارش شهرآرانیوز، جواد توسلی‌مهر در مجامع عمومی عادی سالیانه و فوق العاده شرکت سایپا منتهی به ۲۹ اسفندماه سال گذشته، با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در چند سال اخیر بر جهش تولید و اشتغال تاکید داشتند چرا که این امر، برای کشور ارزش افزوده، رشد تولید ناخالص داخلی، رفاه، خودکفایی و تکنولوژی خواهد داشت، گفت: در صنعت به جهت نیروی انسانی و تکنولوژی مزیت‌های متعددی داریم لذا با امیدواری به آینده و تدبیر می‌توان به اهداف و برنامه‌های توسعه‌ای دست یافت.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه قیمت گذاری دستوری همواره باعث زیان در صنعت خودرو شده است، گفت: در کمیته خودرو در بحث خودرو‌های جدید گروه سایپا، اقدامات مناسبی صورت گرفته و در حوزه محصولات قدیمی‌تر هم مقرر شده که تا پایان سال و با دریافت مجوز‌های لازم، اصلاح قیمت داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه یکی از موضوعاتی که باید با جدیت دنبال شود، تیراژ تولید است و اگر غیر از این امر باشد، تولید خودرو، اقتصادی نخواهد بود، اذعان داشت: بر اساس برنامه ارایه شده، تولید محصولات گروه سایپا در سال جاری رشد ۲۶ درصدی خواهد داشت.

توسلی‌مهر افزود: در مسیر تولید، موانع داخلی و خارجی بسیاری وجود دارد، موانع خارجی نشات گرفته از تحریم‌های بین المللی و موانع داخلی به جهت تصمیم‌گیری‌های سریع و بدون برنامه و تاخیر در تخصیص ارز و ... است؛ البته این چالش‌ها قابل مدیریت شدن است.

منبع: سایپانیوز

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.