صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون فنی و عملیات سازمان اورژانس استان تهران از محکومیت ۲ تن از مزاحمان تلفنی سامانه ۱۱۵ اورژانس تهران به نظافت و شست‌وشوی آمبولانس خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، درباره مجازات دو مزاحم تلفنی مرکز اورژانس استان تهران گفت:‌ متاسفانه مزاحمان تلفنی یکی از چالش‌های جدی اورژانس محسوب می‌شوند و گرچه با کمک رسانه‌ها و فرهنگسازی انجام شده از شمار مزاحمان تلفنی کاسته شده است، اما همچنان برخی از افراد با اهداف مختلف با سامانه ۱۱۵ تماس گرفته و ایجاد مزاحمت می‌کنند. حتی برخی از این افراد گزارش‌های دروغینی را اعلام می‌کنند که در موارد با توجه به نوع گزارش و درخواست مطرح شده اعزام آمبولانس یا موتورلانس نیز انجام شده است.

وی با تاکید بر اینکه مزاحمان تلفنی در روند خدمت‌رسانی اورژانس اخلال ایجاد می‌کنند، گفت: در همین راستا نیز جلساتی میان مسئولان اورژانس با مسئولان قضایی برگزار شده و هماهنگی خوبی نیز در این زمینه وجود دارد که در مواردی موجب صدور حکم برای مزاحمان نیز شده است.

معاون فنی و عملیات سازمان اورژانس استان تهران از صدور حکم یکی از قضات برای دو تن از مزاحمان تلفنی سامانه ۱۱۵ اورژانس استان تهران خبر داد و گفت: با توجه به مزاحمت‌های تلفنی مکرر دو نفر و ایجاد خلل در روند خدمت رسانی اورژانس استان تهران به شهروندان و جلوگیری از تضییع حقوق بیت المال، اداره حقوقی سازمان اورژانس استان تهران اقدام به شناسایی این دو نفر کرده و شکایت خود را از آنان به ثبت رساند.

فراهانی با بیان اینکه با هماهنگی دستگاه قضایی دو مزاحم تلفنی شناسایی و احضار شدند، گفت: پس از پایان تحقیقات و برگزاری جلسه دادگاه، متهمان پرونده توسط قاضی دادگاه ضمن الزام به پرداخت جزای نقدی به موجب ماده ۲۳ قانون مجازات اسلامی موظف به شست‌وشو و نظافت چهار دستگاه آمبولانس اورژانس نیز شدند.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.