صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

وزارت دفاع روسیه در بیانیه‌ای، به جزئیات مأموریت‌های مشترک نیروی دریایی ایران و ناوتیپ خزر روسیه در رزمایش امداد و نجات دریایی در دریای خزر اشاره کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، در پی رزمایش مشترک امداد و نجات دریایی ایران و روسیه در دریای خزر، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که یدک‌کش امدادی ناوتیپ خزر در یک رزمایش امدادونجات روسیه با نیروی دریایی ایران شرکت کرد.

وزارت دفاع روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد: گروه کارکنان ناو یدک‌کش امدادی «SB-۴۵» ناوتیپ خزر در یک رزمایش دریایی مشترک با نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران شرکت کرد.

طبق اعلام وزارت دفاع روسیه، گروه کارکنان این ناو امداد و نجات و ملوانان نیرو‌های دریایی ایران مأموریت‌هایی ازجمله کمک به یک کشتی آسیب‌دیده و امداد و نجات کارکنان آن را تمرین کردند. همچنین ملوانان دو کشور مهارت‌های خود در یدک‌کشیدن یک ناو را تمرین کردند.

در این بیانیه همچنین آمده است که هدف اصلی این ناو امدادی ناوتیپ خزر روسیه یدک‌کشیدن و راه‌اندازی دوباره کشتی‌ها و ناوها، خاموش‌کردن آتش در کشتی‌های آسیب‌دیده و سازه‌های ساحلی، تخیله افراد از آن‌ها و ارائه کمک‌های پزشکی به قربانیان، برق‌رسانی و کمک به ادامه فعالیت کشتی‌ها، فعالیت غواصی تا عمق ۶۰ متر و جمع‌آوری محصولات نفتی از سطح دریا و انجام‌دادن تحقیقات و نظرسنجی است.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.