صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

پس از کش و قوس‌های فراوان، عبدالکریم حسن این بازیکن محبوب نزد هواداران پرسپولیس، از آنها خداحافظی کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، یکی از شوک‌های نقل و انتقالاتی پرسپولیس در تابستان امسال بحث جدایی عبدالکریم حسن بود. شایعه جدایی او ابتدا در رسانه‌های قطری مطرح شد و شکل جدی به خود گرفت.

بازگرداندن مرد سال سابق فوتبال قطر به کشورش به یک پروژه ملی تبدیل شد و قرار است پرسپولیس نیز با دریافت سود مالی قابل توجهی راضی به جدایی این مدافع چپ بشود. در شرایطی که هنوز جدایی او رسمی نشده، این بازیکن از پرسپولیس درخواست کرد که اجازه جدایی او را صادر کنند.

حالا پس از کش و قوس‌های فراوان، این بازیکن محبوب نزد هواداران پرسپولیس، از آنها خداحافظی کرد.

عبدالکریم در صفحه خود به زبان فارسی نوشت:"سلام می‌کنم به مدیران و تمام هواداران بزرگ پرسپولیس. من یک نیم فصل فوق العاده را با پرسپولیس تجربه کردم. هفته‌هایی تکرار نشدنی. جو هواداران پرسپولیس در ورزشگاه آزادی در فوتبال دنیا کم نظیر است و این همه مهر و محبت و همدلی را در تیم‌های دیگر کمتر می‌توان دید.

اما حالا خداوند متعال سرنوشتی را برای من رقم زده تا بعد از سال‌ها در کشور خودم فوتبال بازی کنم. فرصتی که هرگز دوست ندارم آن را از دست بدهم. از این رو از باشگاه بزرگ پرسپولیس می‌خواهم تا با من همکاری کرده و اجازه بدهد تا از این فرصت استفاده کنم.

می‌دانم و خوب هم می‌دانم که جدایی سخت است و برای من که چنین تجربه‌ای را داشتم سخت تر، اما امیدوارم باشگاه پرسپولیس این فرصت را به من بدهد تا به کشورم برگردم و برای یکی از باشگاه‌های کشورم بازی کنم. در انتظار پاسخ نهایی مدیران باشگاه پرسپولیس خواهم بود. هیچوقت فراموش‌تان نمی‌کنم. 🙏🏽❤️"

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.