از بمب جدید تراکتور تا درخواست ستاره‌های پرسپولیسی از زنوزی گاریدو مهاجم می‌خواهد موافقت یحیی گل‌محمدی با بازگشت منشا مستند گزارشگر مشهدی به تصویر کشیده شد | صدای ماندگار کشتی بر پرده سینما مهدی عبدی: مثلث خط حمله پرسپولیس خطرناک می‌شود ۲۰۰ میلیون هزینه امتناع نکونام از حضور در نشست‌های خبری آرش رضاوند در پایین‌ترین سطح محبوبیت در استقلال رفتار عجیب و تکراری هواداران فوتبال ایران | گزینه خارجی استقلال منتفی شد؟ عمر خربین در راه تراکتور؟ استقلال مجمع مشورتی ندارد استقلال جرایم مربیان را نمی‌دهد اردوی استقلال در حوالی مرز ایران! سرگرمی جدید سرمربی سابق استقلال خداحافظی احساسی عبدالکریم حسن از هواداران پرسپولیس + عکس حضور طارمی در ترکیب اصلی اینتر در دیداری دوستانه تعداد کشتی‌گیران هر قاره در المپیک پاریس مشخص شد | حسن یزدانی نماد کشتی آسیا وضعیت مبهم بازیکنان پرسپولیس | گاریدو کی لیست مازاد می‌دهد؟ ۲ سهمیه خارجی پرسپولیس و سپاهان می‌سوزد؟ مذاکره مستقیم گاریدو با ستاره مراکشی ورود پرسپولیس و تراکتور به فوتبال بانوان
سرخط خبرها

مهدی عبدی: مثلث خط حمله پرسپولیس خطرناک می‌شود

  • کد خبر: ۲۴۰۵۱۸
  • ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۲۹
مهدی عبدی: مثلث خط حمله پرسپولیس خطرناک می‌شود
مهدی عبدی، مهاجم پرسپولیس بر این باور است که تیمش در فصل جاری باز هم در میان مدعیان لیگ برتر قرار خواهد گرفت و برای قهرمانی خواهد جنگید.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، مهدی عبدی، مهاجم پرسپولیس درباره وضعیت خط حمله پرسپولیس می‌گوید: «بازیکنان خوبی آمده‌اند که همگی با نظر گاریدو بوده و حتماً می‌توانند به پرسپولیس کمک کنند. فرشاد و علی که در پرسپولیس بودند و به لحاظ فنی بازیکنان خیلی خوبی هستند، در مورد بازیکن مراکشی هم سرمربی از توانایی‌های او شناخت کافی داشته به همین دلیل حتماً با چنین بازیکنانی می‌توانیم شرایط خیلی خوبی پیدا کنیم.»

عبدی درباره اینکه در خط حمله پرسپولیس با حضور آل کثیر و علیپور ممکن است ترافیک ایجاد شود، این توضیح را داد: «در خط حمله هم به نظرم بازیکنان خوبی حضور دارند. از بازگشت علی علیپور بچه محل خودم به تیم پرسپولیس خوشحالم. او با توجه به تجربه خودش حتماً می‌تواند به تیم کمک کند. خودم فکر می‌کنم مثلث خط حمله ما برای تیم‌های دیگر مشکل‌ساز خواهد شد و با تغذیه مناسب حتماً تیم‌های دیگر را غافلگیر خواهیم کرد. با تیم خوبی که داریم در لیگ بیست و چهارم حرف‌های زیادی برای گفتن خواهیم داشت.»

عبدی درباره اینکه پرسپولیس درچه جایگاهی قرار خواهد گرفت، این توضیح را داد: «باید تلاش کنیم و دوباره قهرمان شویم. پرسپولیس قطعا این فصل هم برای قهرمانی در لیگ برتر می‌جنگند و به کمک هواداران به این مهم دست خواهیم یافت.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->