صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: از زمان آغاز اجرای برنامه مدیریت مصرف و بار در استان تاکنون بیش از ۳۰۰ مگاوات در شرکت توزیع برق خراسان رضوی از اوج بار شبکه سراسری کاسته شده است.

مهدی دهقان در گفتگو با شهرآرانیوز، در خصوص صرفه‌جویی در مصرف برق استان خراسان رضوی اظهار کرد: از زمان آغاز اجرای برنامه مدیریت مصرف و بار در استان تاکنون در بخش‌های مختلف از قبیل کشاورزی، صنعتی، اداری، مولد برق اضطراری، تجاری و خانگی بیش از ۳۰۰ مگاوات در شرکت توزیع برق خراسان رضوی از اوج بار شبکه سراسری کاسته شده است.

وی افزود: اجرای برنامه مدیریت بار همزمان با سراسر کشور از ۱۲ خرداد ماه امسال آغاز شده است و تا پایان شهریورماه ادامه دارد. در این برنامه‌ها مشترکین برابر مصوبات هیات وزیران و برنامه‌های پاسخگویی بار ابلاغی از سوی وزارت نیرو همکاری می‌کنند.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۸۷۴ هزار و ۱۹۴ قبض برق برای مشترکین شرکت توزیع برق خراسان رضوی صادر شده است.

دهقان ادامه داد: از این تعداد ۴۶۶ هزار و ۳۲۵ قبض با صرفه‌جویی بیش از ۲۷ میلیون کیلووات ساعت مشمول پاداش شده‌اند که میزان پاداش آنها بیش از ۸۰ میلیارد و ۱۷۵ میلیون ریال است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.