صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد از تلاش مدیریت شهری برای مکانیزه‌شدن نظافت بزرگراه‌ها به‌منظور حفظ ایمنی پاکبانان و ارتقای کیفیت خدمات خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ مهدی یعقوبی با اعلام این خبر، اظهار کرد: مکانیزه‌شدن نظافت بزرگراه‌ها یکی از اقدامات ویژه امسال معاونت خدمات شهری است و به‌شدت پیگیر اجرایی‌شدن این موضوع هستیم. به منظور تأمین و حفظ ایمنی پاکبانان و ارتقای سطح کیفیت خدمات در شهر، ماشین‌آلات و تجهیزات خدمات شهری تعمیر اساسی و به‌روزرسانی می‌شوند و خودرو‌های جدید به تجهیزات خدمات شهری اضافه خواهند شد.

وی افزود: با اختصاص ۲۸ هزار میلیارد ریال اوراق مشارکت به خدمات شهری برای زیرساخت‌ها، مسیر برای خرید این خودرو‌ها هموار شده است و با رایزنی‌های مختلف، در حال پیگیری برای خرید ۱۰ خودروی جارو و نظافت ویژه بزرگراهی هستیم.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد با بیان اینکه در حادثه‌هایی که برای پاکبانان شریف شهرداری طی امسال رخ داد، ایمنی کامل از طرف خدمات شهری رعایت شده بود و مقصر خودرو‌ها بودند، تأکید کرد: در تلاش هستیم با خریداری این خودروها، ضمن حفاظت از جان نیرو‌های خدوم خدمات شهری، جایگاه مشهد را نیز به عنوان یکی از پاکیزه‌ترین شهر‌های کشور حفظ کنیم.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.