صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس کمیسیون ویژه بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: پروژه‌های شهری باید در زمان مقرر و براساس برنامه زمان‌بندی تکمیل شوند و از آن‌ها بهره‌برداری شود. قرار بود که اواخر سال گذشته، از سایت بانوان بوستان بسیج بهره‌برداری شود، ولی تاکنون این پروژه تکمیل نشده است.

به گزارش شهرآرانیوز، فاطمه سلیمی در حاشیه بازدید از پروژه احداث سایت بانوان بوستان «بسیج»، اظهارکرد: این پروژه در زمینی به مساحت حدود ۲.۵ هکتار پیش‌بینی و تعریف شده که درحال اجراست.

وی با بیان اینکه در سایت بانوان این بوستان، امکاناتی، چون زمین‌های ورزشی متنوع، اتاق مادر و کودک، فضای بازی بزرگسالان، نوجوانان و کودکان، فضای گفتگو و... تعریف و جانمایی شده، گفت: علاوه بر این، رینگ ۶۰۰ متری دوچرخه‌سواری و رینگ سلامت به طول ۱.۵ کیلومتر از دیگر امکانات پروژه است.

رئیس کمیسیون ویژه بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد مقدس از تخصیص ۵ میلیارد تومان اعتبار در سال ۱۴۰۳ برای تکمیل این پروژه خبرداد و افزود: تاکنون پروژه مذکور پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی داشته که نسبت به آن نقد جدی وجود دارد.

سلیمی با تاکید بر اینکه پروژه‌های شهری باید در زمان مقرر و براساس برنامه زمان‌بندی تکمیل و بهره‌برداری شوند، تصریح کرد: سایت بانوان بوستان بسیج در ابتدا مقرر بود که اواخر سال گذشته بهره‌برداری شود ولی تاکنون هنوز تکمیل نشده است.

وی گفت: همچنان یکی از تاکیدات ما بازبینی روی طراحی پروژه‌های بوستان بانوان است؛ طراحی، رنگ‌بندی و کالبد این پروژه‌ها باید از کیفیت مطلوب برخوردار باشد و متناسب با بانوان و جامعه مخاطب باشد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.