صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیرعامل صندوق ملی مسکن گفت: منابع قرض‌الحسنه این صندوق در اختیار سازندگان قرار می‌گیرد تا متقاضی مسکن‌های حمایتی دهک یک تا چهار فقط با آورده صدمیلیون‌تومانی، صاحب‌خانه شوند.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضا مهدیار اسماعیلی، مدیرعامل صندوق ملی مسکن، امروز (چهارشنبه، سوم مرداد ۱۴۰۳) در مراسم رونمایی از «نرم‌افزار جامع مدیریت مالی دارایی‌ها و املاک صندوق ملی مسکن»، با اشاره به اینکه نرم‌افزار جامع مدیریت دارایی‌ها می‌تواند شفافیت مالی را ایجاد کند، گفت: صندوق ملی مسکن یک نهاد نوپا در نظام ایران است که ظرفیت‌های بسیاری برای خانه‌دارکردن مردم دارد و نباید روزی باشد که مستأجران دغدغه خرید ملک داشته باشند.

مدیرعامل صندوق ملی مسکن در ادامه، تأکید کرد: صندوق ملی مسکن به‌عنوان نهاد مالی در حوزه تأمین مالی مسکن کشور، در کنار استفاده از منابعی مانند آورده متقاضیان، منابع بانکی و تسهیلات دولتی، با بهره‌گیری از ظرفیت‌های قانونی مانند صندوق‌های املاک و مستغلات و مسکن و ساختمان اقدام به جذب سرمایه‌های خرد کرده است.

وی با اشاره به اینکه صندوق ملی مسکن از دو سال گذشته تا به امروز، بیش‌از ۲۰ همت را برای مسکن هزینه کرده و البته علاوه بر این نیز ۴۰۰ همت در بخش مسکن هزینه شده است، گفت: همچنین منابع قرض‌الحسنه این صندوق در اختیار سازندگان قرار می‌گیرد تا متقاضی مسکن حمایتی دهک یک تا چهار فقط با آورده صدمیلیون‌تومانی صاحب‌خانه می‌شود.

مهدیار اسماعیلی در پایان گفت: علاوه بر منابع مالی مستقیم، مردم نیز تا به امروز، ۲۴۰ هزار میلیارد تومان برای نهضت ملی مسکن، به صندوق ملی مسکن پرداخت کرده‌اند.

منبع:مهر

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.