صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

یک کارشناس بازار مالی از روند صعودی قیمت‌ها در بازار کریپتو خبر داد و گفت: پیش بینی می‌شود که بیت کوین از سطح ۷۲ هزار دلار با قدرت عبور کند.

فرزان راعی کارشناس بازار‌های مالی در گفتگو با شهرآرانیوز در رابطه با بازار کریپتو اظهار کرد: پیش بینی می‌شود که بیت کوین از سطح ۷۲ هزار دلار با قدرت عبور کند. روند صعودی آن نیز در حال تایید شدن است و به سمت قله‌های ۷۷، ۸۰ و ۸۳ دلار حرکت خواهد کرد. 

وی با اشاره به اینکه نظر ترامپ در بحث بازار کریپتو مثبت است و احتمالا هفته آینده در این رابطه سخنرانی می‌کند که برای بازار نیز سرنوشت ساز خواهد بود، اذعان کرد: قرار است ۲۳ ماه میلادی جاری نیز ای. تی. اف اتریوم تایید شود که اثر مثبت بر بازار خواهد داشت. 

این کارشناس بازارهای مالی با بیان اینکه نوسان در بازار رمزارز‌ها امری طبیعی است و این نوسان تا پایان سال وجود خواهد داشت، گفت: در حال حاضر کاهشی برای بیت کوین مشاهده نمی‌شود. 

وی در رابطه با روند قیمت‌ها در بازار اونس جهانی نیز گفت: از سال گذشته منتظر رسیدن قیمت اونس جهانی به سطوح ۲۶۰۰ تا ۲۷۰۰ دلار هستیم. با عبور از این سطوح انتظار می‌رود اونس جهانی سطح ۳ هزار دلار را نیز لمس کند. 

راعی با اشاره به اینکه انتظار داریم اونس جهانی سطوح گفته شده را از ابتدای ژانویه آینده ببیند و از اواخر این ماه نیز روند صعودی خود را پرقدرت ادامه دهد، خاطرنشان کرد: اینکه چه اتفاقی قرار است بیفتد که منجر به صعود اونس طلا شود هنوز نمی‌توان خیلی قطعی نسبت به آن نظر داد، اما احتمال حمله چین به تایوان بسیار وجود دارد که منجر به صعودی شدن اونس طلا خواهد شد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.