صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

بادامکی: گل گهر جواب ما را نمی‌دهد

  • کد خبر: ۲۴۰۸۹۱
  • ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۳
معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس اعلام کرد باشگاه گل‌گهر سیرجان هنوز پاسخی به نامه سرخپوشان برای جذب محمدرضا اخباری نداده است.

به گزارش شهرآرانیوز، حسین بادامکی درباره جدایی عبدالکریم حسن از پرسپولیس و توافق سرخپوشان با باشگاه الوکره قطر اظهار داشت: با توجه به پیشنهاد خوبی که به باشگاه رسید، علیرغم اینکه خیلی سخت بود با جدایی او موافقت کردیم. منافع خوبی هم نصیب باشگاه شد و امیدواریم این تصمیم در نهایت هم به نفع باشگاه باشد و هم به نفع بازیکن.

وی در مورد گزینه‌های جایگزینی عبدالکریم حسن گفت: دو گزینه خارجی داریم که در حال مذاکره با آنها هستیم.

معاون ورزشی پرسپولیس در مورد آخرین وضعیت مذاکره با عطیه‌الله مراکشی گفت: این موضوع بیشتر گمانه‌زنی فضای مجازی و رسانه‌ها است. ان‌شاءالله اتفاقات خوبی بیفتد.

بادامکی در واکنش به این موضوع که رضا درویش اعلام کرده بود تا پایان هفته دو بازیکن خارجی جذب خواهد شد و آخرین وضعیت جذب دروازه‌بان به کجا رسید، عنوان کرد: اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، این کار انجام می‌شود. ما در پُست دروازه‌بان هم چند گزینه خارجی داریم که در حال مذاکره هستیم.

«حضور اخباری در پرسپولیس منتفی شده است؟» وی در پاسخ به این سؤال گفت: گزینه ایرانی کمی سخت است و همه دروازه‌بان‌ها با باشگاه‌های خود قرارداد دارند و باشگاه‌ها اجازه جدایی نمی‌دهند. برای اخباری به باشگاه گل‌گهر نامه زدیم، اما این باشگاه به صورت کتبی جوابی به ما نداده است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.