وینگر برزیلی در راه تبریز؟ کسب مقام سوم لیگ برتر شمشیربازی کشور توسط دختران خراسانی سرپرست استقلال معرفی شد مراسم بدرقه رکابزن المپیکی ایران برگزار شد هرگز نخورد آب زمینی که بلند است | درباره پهلوان پوریای ولی کادر فنی نکو بدون تغییر در فصل جدید رئیس هیئت تیراندازی استان خراسان رضوی: ۸ میلیارد تومان برای قهرمان پروری نیاز داریم شرط‌وشروط گولسیانی برای تمدید قرارداد با پرسپولیس بلاتکلیفی عامل مصدومیت یامگا| حامدی‌فر در اتاق انتظار پرداخت بدهی ساپینتو در اولویت باشگاه استقلال احتمال لغو اردوی پرسپولیس در هلند پیروزی بیرانوند و استعفای درویش؟ بند فسخ ۱۲ میلیون یورویی لورکوزن برای سردار آزمون از بمب جدید تراکتور تا درخواست ستاره‌های پرسپولیسی از زنوزی گاریدو مهاجم می‌خواهد موافقت یحیی گل‌محمدی با بازگشت منشا مستند گزارشگر مشهدی به تصویر کشیده شد | صدای ماندگار کشتی در قاب تلویزیون مهدی عبدی: مثلث خط حمله پرسپولیس خطرناک می‌شود ۲۰۰ میلیون هزینه امتناع نکونام از حضور در نشست‌های خبری آرش رضاوند در پایین‌ترین سطح محبوبیت در استقلال
سرخط خبرها

شرط‌وشروط گولسیانی برای تمدید قرارداد با پرسپولیس

  • کد خبر: ۲۴۰۶۷۴
  • ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۲
شرط‌وشروط گولسیانی برای تمدید قرارداد با پرسپولیس
روز‌ها از رد و بدل شدن پیش نویس قرارداد بین باشگاه پرسپولیس و ستاره گرجستانی این تیم می‌گذرد و او هر بار پیش قرارداد را با چند تغییر برمی گرداند تا به نوعی تصحیح شود.

به گزارش شهرآرانیوز، روز‌ها از رد و بدل شدن پیش نویس قرارداد بین باشگاه پرسپولیس و گئورگی گولسیانی می‌گذرد و این مدافع ۳۳ ساله هر بار پیش قرارداد را با چند تغییر برمی گرداند تا به نوعی تصحیح شود. در تمام این مدت باشگاه پرسپولیس با برآورده کردن خواسته‌های گئورگی به دنبال آن بوده تا این مدافع گرجستانی هرچه سریع‌تر قراردادش را تمدید کند، اما تا این لحظه هنوز قرارداد از سوی گئورگی امضا نشده است. موضوعی که باعث می‌شود تا این ذهنیت ایجاد شود که گولسیانی به دنبال طولانی شدن ماجرا به دنبال دو هدف است. هدف اول دریافت پیشنها‌های خارجی و حتی تیم‌های گرجستانی برای ادامه فوتبال و هدف دوم استراحت بیشتر و معافیت طولانی‌تر از تمرینات سنگین این روز‌های پرسپولیس است. موضوعی که بار‌ها در گفتگو با مدیران پرسپولیس روی آن تاکید داشته و اشاره کرده که با توجه به سنگینی رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ نیاز به استراحت بیشتری نسبت به بقیه بازیکنان دارد و به این زودی قصد ندارد تمریناتش را آغاز کند.

آخرین خبر از وضعیت گئورگی گولسیانی این است که پیش نویس نهایی قرارداد با لحاظ کردن تمام شروط این مدافع و اصلاح چند باره و نهایی آن برای او ارسال شده است. به نوعی دیگر تمام شروط مختلف گولسیانی از محل و مکان خانه‌ای که قرار است در آن زندگی کند گرفته تا پیشنهاد مالی موردنظرش برای فصل آینده، در این قرارداد لحاظ و روز قبل برای چندمین بار برای او ارسال شده است. همین موضوع باعث شد تا رضا درویش در جایگاه مدیرعامل پرسپولیس نیز با اشاره به این موضوع اعلام کرد این قرارداد احتمالا طی دیشب و امروز از سوی گولسیانی امضا خواهد شد و البته که تا این لحظه هنوز قراردادی امضا نشده و گویا گولسیانی پیش قرارداد را در اختیار وکیلش قرار داده تا برای آخرین بار مطالعه کند. حال باید دید بالاخره پیش نویس قرارداد طی ساعات آینده توسط گولسیانی امضا خواهد شد یا نه.

به هرحال ذکر این نکته ضروری است که اگرچه گولسیانی تا به امروز در تمرینات بدنسازی حاضر نشده، اما بعید است در صورت بازگشت به ایران، گاریدو بی خیال شرکت دادن گئورگی در تمرینات بدنی شود و بی شک برای چند هفته، ادریس (مربی بدنساز تیم) را مامور خواهد کرد تا به تنهایی گولسیانی را تمرین داده و او را به شرایط بقیه بازیکنان از نظر آمادگی و قوای جسمانی نزدیک کند. از این رو هرچه غیبت گولسیانی بیشتر طول بکشد تمرینات او زیر نظر ادریس سخت‌تر خواهد شد.

منبع: خبر ورزشی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->