صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

حزب‌الله لبنان تصاویر جدیدی از تصویربرداریِ پهپاد هدهد از تأسیسات حیاتی صهیونیست‌ها که دیروز انجام شده را منتشر کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، گروه رسانه‌ای «الاعلام الحربی» لبنان، امروز چهارشنبه، سومین ویدئو از تصویربرداری پهپاد هدهد بر فراز آسمان اراضی اشغالی فلسطین را منتشر و اعلام کرد که این مختصات روز گذشته از آسمان اراضی اشغالی تصویربرداری شده است.

بر اساس این گزارش، در این ویدئو پایگاه هوایی اسرائیلی رامات دیوید واقع در ۵۰ کیلومتری مرز لبنان که تنها پایگاه هوایی اشغالگران در شمال فلسطین اشغالی است، تحت رصد دقیق هدهد قرار می‌گیرد. امری که با واکنش شدید رسانه‌های اسرائیلی همراه شد و بار دیگر این سوال را طرح کردند که چگونه این پهپاد شناسایی نشده و بهانه مقامات اسرائیلی و نهاد‌های امنیتی برای این «رسوایی» چیست؟

بر اساس این گزارش پهپاد هدهد، روز گذشته بدون آنکه از سوی ارتش اشغالگر شناسایی یا رهگیری شود، بیش از ۴۰ دقیقه بر فراز یکی از مهم‌ترین پایگاه‌های هوایی اسرائیل پرواز کرد و اطلاعات جمع‌آوری کرد.

شبکه المیادین لبنان به نقل از یک منبع آگاه در حزب الله گزارش داد که همزمانی تصویربرداری هدهد از این پایگاه هوایی با سفر نتانیاهو به واشنگتن، پیام روشنی داشت. پس از تجاوز رژیم صهیونیستی به بندر الحدید یمن، پیام امروز، تاکید بر وحدت جبهه‌های حمایت از مردم فلسطین است.

وی تاکید کرد که شاید این نخستین‌بار در تاریخ رژیم صهیونیستی باشد که به حریم هوایی یک پایگاه هوایی اسرائیلی نفوذ شده باشد. 

با وجود آماده‌باش کامل در اراضی اشغالی از بیم پاسخ نیرو‌های مسلح یمن به تجاوز صهیونیست‌ها به بندر الحدیده، پهپاد هدهد پس از انجام ماموریت، در سلامت کامل به آشیانه بازگشت. مقاومت لبنان بار دیگر توانست کلیه پدافند‌های هوایی، دستگاه‌های رصد و شناسایی را گمراه و سردرگم کند.

منبع: فارس

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.