بلینکن: بایدن در زمان باقیمانده ریاست جمهوری خود برای صلح در منطقه تلاش می‌کند تغییر ساعت کاری ادارات اراک و استان مرکزی از فردا چهارشنبه (۳ مرداد ۱۴۰۳) پزشکیان: کشور با یک گروه، دسته و جناح اداره نمی‌شود نتانیاهو: ممکن است توافق برای تبادل اسیران نزدیک باشد سردار رادان: امسال حداکثر زمان خروج زوار اربعین از گیت‌ها، ۵ ثانیه است ترامپ: بایدن قربانی کودتا شد آیا ادارات سیستان و بلوچستان پنجشنبه (۴ مرداد ۱۴۰۳) است؟ جزئیات طرح سه مرحله‌ای چین برای بحران غزه اسناد وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در اختیار هکر‌ها قرار گرفت مدیر سرویس مخفی آمریکا استعفا کرد حزب الله پایگاه نظامی نیریا را با پهپاد انتحاری هدف قرار داد آیت‌الله علم‌الهدی: وظایف روحانیت با دستگاه‌های حکومتی تفاوت دارد | رسالت طلبه، ایستادگی در بیان حق است گزینه‌های نهایی ریاست دیوان محاسبات مشخص شدند (۲ مرداد ۱۴۰۳) سفیر ایران با مقام سعودی در مورد ۲ حاجی بازداشتی رایزنی کرد نامه جوانان بلژیکی خطاب به رهبر معظم انقلاب اسلامی ۱۴ هزار تن برای درمان باید از غزه خارج شوند واکنش کره شمالی به لاف‌ دوستی ترامپ؛ کیم اهمیتی نمی‌دهد سخنگوی کرملین: مسکو به بهبود روابط ترکیه و سوریه علاقه‌مند است با حضور وزیر کشور ستاد اربعین در عراق برگزار شد جنبش جهاد اسلامی فلسطین: با هرگونه فرمولی که اسرائیل را به رسمیت بشناسد مخالفیم
سرخط خبرها

اسناد وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در اختیار هکر‌ها قرار گرفت

  • کد خبر: ۲۴۰۷۵۳
  • ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۹
اسناد وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در اختیار هکر‌ها قرار گرفت
یک گروه هکری امروز (سه‌شنبه) از هک آرشیو اسناد وزارت جنگ رژیم صهیونیستی و دستیابی به اسناد آن خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، گروه هکری «آنانیموس برای عدالت در فلسطین» در این باره اعلام کرد که رایانه‌های وزارت جنگ رژیم صهیونیستی را هک کرده و به اسنادی از جمله اوراق هویتی، چک و سایر مشخصات شخصی از اعضای وزارت جنگ رژیم صهیونیستی دست یافته است.

این گروه هکری همچنین اعلام کرد که اسناد مذکور را در اینترنت منتشر کرده است.

وب سایت صهیونیستی «Ynet» نیز در این باره اعلام کرد که وزارت جنگ رژیم صهیونیستی به این حمله سایبری واکنش نشان نداده است.

به گزارش ایرنا، زیرساخت‌های اصلی رژیم صهیونیستی در طول چند ماه گذشته شاهد حملات مداوم سایبری بوده است.

در این مدت از سایت‌های نظامی، امنیتی و مدنی رژیم صهیونیستی تا شرکت‌های بزرگ میزبانی داده این رژیم، آماج حملات سایبری قرار گرفته است.

رژیم صهیونیستی از ابتدای عملیات «طوفان الاقصی» علاوه بر حملات نظامی با حملات سایبری گسترده نیز مواجه بوده است. تل آویو تلاش خود را برای ایجاد «گنبد الکترونیکی» برای دفع این حملات به کار بسته که موفقیتی در این زمینه به دست نیاورده است.

پیشتر «آویرام آتزابا» رئیس بخش همکاری بین‌المللی در «اداره سایبری» رژیم صهیونیستی در این باره گفته بود: از آغاز جنگ هفت اکتبر شمار حمله‌های سایبری علیه [رژیم]اسرائیل افزایش یافته است.

وی این حملات سایبری را «جنگ خاموش و نامرئی» خواند و اضافه کرد: تل‌آویو از آغاز جنگ غزه با ۸۰۰ حمله بزرگ سایبری مواجه بوده است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->