صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

نماینده مشهد در لیگ‌برتر فوتسال، فردا میزبان سن‌ایچ ساوه است.

به گزارش شهرآرانیوز، هفته سوم رقابت‌های لیگ‌برتر فوتسال فردا از ساعت ۱۶ آغاز می‌شود و طبق برنامه، تیم فوتسال فرش‌آرای مشهد باید در سالن شهیدبهشتی به مصاف سن‌ایچ ساوه برود؛ دیداری که برای دو تیم هم‌پله جدول دارای اهمیت است. تیم‌های فرش‌آرا و سن‌ایچ هردو با یک‌امتیاز به‌ترتیب در جایگاه‌های یازدهم و دوازدهم جدول چهارده‌تیمی رقابت‌ها هستند.

فرش‌آرا پس از شکست سنگین ۵ بر ۰ در روز آغازین رقابت‌ها برابر گیتی‌پسند، مدافع عنوان قهرمانی، در هفته دوم برابر شهرداری، دیگرنماینده شهر ساوه، به تساوی پرگل ۳ بر ۳ رسید. در سوی مقابل، تیم سن‌ایچ که لیگ را با تساوی ۱ بر ۱ برابر ایرالکو اراک آغاز کرد، در بازی هفته دوم با نتیجه ۶ بر ۱ مغلوب گیتی‌پسند شد تا وضعیت تفاضل گلش درست شبیه فرش‌آرا باشد؛ با این تفاوت که تیم مشهد گل زده بیشتری دارد و تیم ساوه‌ای با گل زده کمتر در جایگاه پایین‌تر از این تیم ایستاده است.

در دیگربازی‌های مهم هفته گهرزمین به مصاف فولاد زرند می‌رود، شهرداری ساوه میزبان سفیر گفتمان است، مس به مصاف بندرعباس خواهد رفت، فولاد هرمزگان در خانه مقابل ایرالکو اراک قرار می‌گیرد، هیئت‌فوتبال قم میزبان مدافع عنوان قهرمانی است و پالایش نفت اصفهان به مصاف کراپ الوند خواهد رفت. در جدول گیتی‌پسند صدرنشین و پالایش نفت بندرعباس با شش‌امتیاز میهمان ناخوانده رتبه دوم جدول است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.