صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

وزیر نیرو در دیدار رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی دستور تخصیص اعتبارات مصوب طرح‌های اضطراری تامین آب شرب کلانشهر مشهد را صادر کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، وزیر نیرو در دیدار رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی دستور تخصیص اعتبارات مصوب طرح‌های اضطراری تامین آب شرب کلانشهر مشهد را صادر کرد.

محمدعلی نعمت نژاد در دیدار علی اکبر محرابیان، وزیر نیرو ضمن ارائه گزارش کاملی از روند اجرای طرح‌های اضطراری تامین آب شرب مشهد و بیان اقدامات انجام شده در خصوص پروژه‌های انتقال آب از یال شمالی کوه‌های هزار مسجد، سد و سامانه انتقال آب شوریجه در شهرستان سرخس و خط انتقال آب از سد تبارک به شهر قوچان، تخصیص کامل اعتبارات مصوب این طرح‌ها را خواستار شد.

بر اساس این گزارش، وزیر نیرو نیز پس از استماع گزارش مدیرعامل آب منطقه‌ای خراسان رضوی، دستور تخصیص اعتبارات مرتبط با این پروژه‌ها را صادر کرد.

محمدعلی نعمت نژاد در این سفر با بهروز مرادی، مدیرکل برنامه‌ریزی راهبردی و تلفیق وزارت نیرو و علی پوراحمد، رئیس حوضه آبریز فلات مرکزی و حوضه‌های شرق کشور دیدار و گزارشی از روند اجرای پروژه‌های تامین آب شرب مشهد را ارائه کرد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.