صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

کارشناس هواشناسی خراسان‌رضوی گفت: در روز‌های شنبه و یکشنبه دمای مناطق گرمسیری استان از جمله سبزوار، مه‌ولات و سرخس به حدود ۴۵ درجه خواهد رسید.

سارا حکمی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز، درخصوص آخرین وضعیت جوی مشهد و خراسان‌رضوی اظهار کرد: افزایش سرعت وزش باد تا یکشنبه (۷ مرداد ۱۴۰۳)، پدیده غالب جوی در استان خواهد بود که در برخی نقاط بادخیز، وزش باد گاهی شدید همراه با گردوخاک، کاهش کیفیت هوا، کاهش میدان دید و با احتمال بروز خسارت خواهد بود. همچنین انتقال ذرات گردوخاک به مناطق مرکزی دور از انتظار نیست.

وی افزود: با استقرار جریانات هوای گرم و افزایش دما، ماندگاری هوای گرم تا یکشنبه هفته آینده پیش‌بینی می‌شود؛ به طوری که در روز‌های شنبه و یکشنبه (۶ و ۷ مرداد)، دما در مناطق گرمسیری استان ازجمله سبزوار، مه‌ولات و سرخس به حدود ۴۵ درجه خواهد رسید که در این خصوص روز گذشته، هشدار سطح زرد صادر شده است.

کارشناس هواشناسی خراسان‌رضوی در ادامه، گفت: طی ٢۴ ساعت گذشته، نوسانات دمایی مشهد بین ۲۵ و ۳۷ درجه بوده است و امروز، دمای هوای مشهد در گرم‌ترین ساعات به ۳۸ درجه و در سردترین ساعات به ۲۴ درجه خواهد رسید. همچنین طی شبانه‌روز گذشته، قوچان با دمای ۱۷ درجه و سرخس با دمای ۴۲ درجه به‌ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین شهرستان‌های استان بوده‌اند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.