صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

عضو شورای اسلامی شهر مشهد مقدس از ساخت ۴۰۵۲ واحد مسکن ارزان‌قیمت در حاشیه شهر مشهد، در تعامل با وزارت راه و شهرسازی خبرداد.

به گزارش شهرآرانیوز، سیدحسین علوی‌مقدم با اشاره به نشست مشترک اخیر خود و سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با تعدادی از نمایندگان مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی و معاون وزیر راه و شهرسازی، اظهارکرد: در این جلسه پیرامون ساخت پروژه ۴۰۵۲ واحدی حاشیه شهر مشهد بحث و تبادل‌نظر شد.

وی در ادامه افزود: در راستای اجرای مصوبه هیئت وزیران، شرکت پروژه‌ای برای این موضوع تأسیس شد که ۴۰ درصد اجرای این پروژه سهم دولت و وزارت راه شهرسازی و ۶۰ درصد سهم شهرداری مشهد مقدس است.

عضو شورای اسلامی شهر مشد مقدس گفت: در خصوص آورده‌های طرفین پروژه، نشستی برگزار و مقرر شد دولت و وزارت راه و شهرسازی و همچنین شهرداری مشهد، آورده‌های خود برای این پروژه را ظرف مدت یک ماه طی صورت جلسه‌ای تنظیم نمایند و به امضای دو طرف برسد.

علوی‌مقدم تصریح کرد: اگر در این مدت دولت به تعهداتش عمل نکرد، شهرداری مشهد این اختیار را دارد که در قالب مشارکت با سرمایه‌گذار دیگری این پروژه را ادامه دهد و هر زمان که دولت به تعهداتش عمل کرد، دولت به‌عنوان شریک سرمایه‌گذار می‌تواند به پروژه ملحق شود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.